Aankoper ICT, HR en communicatie
UZ Brussel
Jette, Brussels, BE
5 dagen geleden
source : Jobat

Als Aankoper sta je in voor het volledig aankoopproces binnen je eigen domein (in dit geval voornamelijk ICT, HR en communicatie) en je doet dit binnen het kader van de wet op overheidsopdrachten met de nodige aandacht voor de juiste kwaliteit en commerciële voordelen.

Verantwoordelijkheden :

  • Het verzamelen van interne en externe productspecificaties en marktkennis voor de specifieke productgroepen waarop je werkt als aankoper (ICT, ).
  • Je doet dit niet alleen via deskresearch maar ook via beurzen, opleidingen, bedrijfsbezoek,

  • Ondersteuning en advies aan interne klanten : keuze van de correcte en meest voordelige procedure, opstellen van de technische specificaties, bepalen van de gunnings- en selectiecriteria, advies inzake juridische, budgettaire en commercieel strategische aangelegenheden, opstellen en publiceren van bestekken, de gunning en de evaluatie van leveranciers (in samenspraak met de interne klant en andere ondersteunende diensten).
  • Onderhandelen met leveranciers daar waar mogelijk.
  • De verschillende stakeholders bij elkaar brengen, de coördinatie van multidisciplinaire werkgroepen.
  • Het hebben of streven naar een uitgebreide en actuele kennis van de wet op de overheidsopdrachten om voldoende binnen je toegewezen domein te kunnen functioneren.
  • De correcte toepassing van de wet op de overheidsopdrachten.
  • Proactief meewerken aan het verder optimaliseren en digitaliseren van de aankoopprocessen en de bijhorende dienstverlening.
  • Opvolging begrote budgetten.
  • Het spotten van opportuniteiten in samenwerking met je interne klanten.
  • Spendanalyse binnen je domeinen.
  • De opvolging van contracten.
  • Rapportering over lopende aankoopprocedures naar de manager aankoop.
  • Creëren van voordelen (kosten en added value).
  • Leveranciersbeoordeling (contractuele en performance optimalisatie).
  • Je beschikt over een master diploma, bij voorkeur in een economische of technische richting, of bent gelijkgesteld door ervaring.
  • Basis)kennis van de wetgeving op overheidsopdrachten is een pluspunt.

  • Je beschikt minimum over een eerste werkervaring.
  • Je werkt vlot met MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Ervaring met SAP is een pluspunt.
  • Ervaring met 3P is een pluspunt.
  • Je hebt een zeer grondige kennis van het Nederlands.
  • Je bent communicatief, diplomatisch en flexibel ingesteld.
  • Je kan zelfstandig maar ook goed samenwerken en bent doelgericht.
  • Je hebt zin voor initiatief.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier