Onze klant is specialist op vlak van logistiek en retail distributie van voeding, levensmiddelen en drank dat is de passie van onze klant.
Zij hebben als ambitie om samen met hun klanten, leveranciers en collega's waste' uit de supply chain te halen.
Kortom : een ambitieuze, dynamische en innovatieve organisatie op het gebied van logistiek, lucht- en zeevracht, wegtransport en warehousing.
De eigenschappen waar zij waarde aan hechten volgen uit hun kernwaarden : Bevlogen betrokkenheid, Investeren in de toekomst, Continu verbeteren en Recht door zee.
Functieomschrijving Als Customer Service Medewerker te Willebroek, ben je het aanspreekpunt van onze klant voor een aantal toegewezen klanten.
Je bent de spil tussen deze klanten en de interne organisatie.Daarnaast zorg je ervoor dat de verleende service aansluit bij de afspraken die met onze opdrachtgevers gemaakt zijn en draag je proactief bij om de verwachtingen van opdrachtgevers te overstijgen.
Je komt te werken in een enthousiast team van meerdere collega's op onze locatie in Willebroek.Jouw werkdag bestaat o.a. uit deze taken :
Profiel Wat verwachten we van jou als Customer Service medewerker :
Aanbod Werken bij onze klant is uitdagend en daar zetten ze natuurlijk iets tegenover zoals goede arbeidsvoorwaarden, vakantiegeld en een pensioenregeling.
Daarnaast bieden ze jou veel vrijheid, afwisseling, ruimte om verbetervoorstellen te doen en flexibiliteit.
Verder krijg je bij henook onder andere :
Academy dagen : opleidingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden.