Customer Service Dispatcher
Accent
Willebroek, Flanders, Belgium
3 dagen geleden
source : Jobat

Onze klant is specialist op vlak van logistiek en retail distributie van voeding, levensmiddelen en drank dat is de passie van onze klant.

Zij hebben als ambitie om samen met hun klanten, leveranciers en collega's waste' uit de supply chain te halen.

Kortom : een ambitieuze, dynamische en innovatieve organisatie op het gebied van logistiek, lucht- en zeevracht, wegtransport en warehousing.

De eigenschappen waar zij waarde aan hechten volgen uit hun kernwaarden : Bevlogen betrokkenheid, Investeren in de toekomst, Continu verbeteren en Recht door zee.

Functieomschrijving Als Customer Service Medewerker te Willebroek, ben je het aanspreekpunt van onze klant voor een aantal toegewezen klanten.

Je bent de spil tussen deze klanten en de interne organisatie.Daarnaast zorg je ervoor dat de verleende service aansluit bij de afspraken die met onze opdrachtgevers gemaakt zijn en draag je proactief bij om de verwachtingen van opdrachtgevers te overstijgen.

Je komt te werken in een enthousiast team van meerdere collega's op onze locatie in Willebroek.Jouw werkdag bestaat o.a. uit deze taken :

  • Uitvoeren van administratieve werkzaamheden met betrekking tot de uitgaande goederenstroom, retour- en klachtenbehandeling en ad-hoc taken;
  • Zorgen voor de opvolging en bewaking van interne afspraken en klantafspraken;
  • Het verzorgen van de administratie waaronder voorraadmutaties, artikelstamgegevens, accijnsgegevens en facturatie;
  • Zorgen voor de opvolging en bewaking van interne operationele afspraken (afd. transport en warehouse) en operationele klantafspraken;
  • Opstellen van prestatieanalyse / KPI's per klant, en het doen van voorstellen volgens afspraak per klant;
  • Zorgen voor een excellente klantbeleving;
  • Actief een bijdrage leveren aan continu verbeteren binnen de firma.
  • Profiel Wat verwachten we van jou als Customer Service medewerker :

  • Commitment met onze klant hun kernwaarden en passie voor de klant;
  • Bij voorkeur een opleiding Logistiek Management, CommerciĆ«le economie of vergelijkbaar;
  • Je bent klantgericht, je hebt logistiek en commercieel inzicht en je kunt werken met deadlines en onder wisselende tijdsdruk;
  • Ervaring met klantcontact in een business-to-business omgeving;
  • Bij voorkeur enkele jaren werkervaring bij een logistiek dienstverlener of customer service ervaring in een food / beverage omgeving;
  • Je bent nauwkeurig en gestructureerd en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel nederlands als frans);
  • Fulltime (38 uur per week).
  • Aanbod Werken bij onze klant is uitdagend en daar zetten ze natuurlijk iets tegenover zoals goede arbeidsvoorwaarden, vakantiegeld en een pensioenregeling.

    Daarnaast bieden ze jou veel vrijheid, afwisseling, ruimte om verbetervoorstellen te doen en flexibiliteit.

    Verder krijg je bij henook onder andere :

  • Een hele fijne groep collega's in Nederland en BelgiĆ« en mooie herkenbare klanten;
  • Een warm welkom, zodat jij je zo snel mogelijk thuis voelt bij ons;
  • Academy dagen : opleidingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier