Procurement Officer voor onze klant
Trifinance
Steenokkerzeel
6 dagen geleden

Functie

Kan jij jouw uitdaging vinden in het werpen van een kritische, gezonde blik op aankopen? Je bent een kei in onderhandelen en hebt eveneens een vlotte pen? Lees zeker verder!

De toename in zowel volume als complexiteit van de aankoopdossiers, zorgen ervoor dat onze klant op zoek is naar een nieuwe collega op de aankoopafdeling.Â

Als Dossierbeheerder Aankopen ben je verantwoordelijk voor :

  • het behandelen van aankoopdossiers (aankoop van diensten, leveringen en / of investeringen), rekening houdend met de interne aankoopprocessen, -procedures en regels :
  • het analyseren van de samenstellende elementen van aankoopdossiers (bestelaanvragen tot bestelling) en op basis daarvan bepalen welke eventuele bijkomende acties dienen te worden ondernomen;
  • het verifià ren van de juistheid en adequaatheid van de gegevens en waar nodig meer diepgaand onderzoek voeren;
  • het opstellen van opdrachtdocumenten administratief en / of technisch;
  • het opmaken van administratieve documenten bv. bestelorders, gemotiveerde beslissingen, enz.;
  • het verwerken en inbrengen van gegevens in het ERP-systeem en beheren van de databanken;
  • het opvragen, verwerken en evalueren van aanvragen tot deelneming en offertes;
  • het opvolgen van facturaties, bankgaranties, gestelde waarborgen, enz.;
  • het opvolgen van de uitvoering van geplaatste opdrachten in overleg met de interne klanten.
  • Je bouwt aan en onderhoudt goede relaties met interne klanten en leveranciers :

  • je ondersteunt en adviseert interne klanten;
  • je beantwoordt vragen en communiceert periodiek informatie inzake aankoopdossiers en contracten;
  • je neemt deel aan onderhandelingen en contractafsluitingen.
  • Je ondersteunt de verantwoordelijken van de afdeling Purchasing, Insurances & Logistics in :

  • het voorbereiden van beslissingen die binnen het domein van de verantwoordelijkheden van de afdeling worden genomen bvb.
  • budgetten, behoefteanalyses;
  • het opvolgen van en rapporteren over de evolutie van behoeftes, aankoopdossiers, budgetten, de behaalde resultaten en / of de doelstellingen;
  • ondersteuning bieden bij het beheer van de contractendatabase;
  • ondersteunen van teamleden van aankoopdiensten bij het opstellen van opdrachtdocumenten.
  • Jouw profiel

  • je hebt een masterdiploma, bij voorkeur in een administratieve / financià le richting, of hebt een gelijkwaardig niveau door ervaring;
  • ervaring met aankoop- en onderhandelingstechnieken en kennis van de wetgeving overheidsopdrachten zijn een troef;
  • je vindt uitdaging in administratie, schrijft vlot duidelijke en foutloze teksten;
  • je hebt voldoende analytisch vermogen om de gevoeligheden van dossiers te kunnen inschatten, begrijpen en bent klantgericht;
  • je vlot overweg met MS Office; ervaring met een ERP pakket is een pluspunt;
  • je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Aanbod

  • je komt terecht in een stabiele organisatie, dat een positieve groei kent en in een dynamisch team;
  • een mooi verloningspakket, aangevuld met interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier