Administratief Customer Advisor voltijds
ADECCO HASSELT INDUSTRIE
LONCIN
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor onze klant, bekende winkelketen in multimedia en elektronica zijn we op zoek naar verschillende gemotiveerde Administratieve Customer Advisors die via verschillende kanalen onze klanten te woord willen staan.

Deze functie omvat alle gesproken communicatie alsook de geschreven rubrieken zoals mail, chat en social media.

Je wordt eerst uitgebreid opgeleid onder contract uiteraard.

Na de eerste week opleiding wordt je ingezet op het behandelen van inkomende oproepen.

Na enkele weken ervaring zal je ook starten met het beantwoorden van mails. (informatie doorgeven, vragen beantwoorden, klachten behandelen)

Jij bent het uithangbord voor onze klanten, want klachtenbehandeling schrikt jou niet af, en je bent communicatief een echte hedendaagse blogger!

Je geeft een enthousiaste dienstverlening na verkoop waarbij logisch denken je bij het juiste departement brengt. Customer Satisfaction' staat bij jou op de eerste plaats.

Je bent de schakel tussen de verschillende diensten en onze klanten :

  • Je beheert de inkomende werkflow via verschillende kanalen zoals call, mail, chat en social media ;
  • Na zes tot acht weken is thuiswerk mogelijk !

    Profiel

  • Je bent klantgericht en hebt een uitstekend gevoel voor service;
  • Je bent dynamisch, stressbestendig en een echte teamplayer;
  • Je beheerst vlot de nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Kennis Duits of Frans is een pluspunt maar niet noodzakelijk.

    Je kan vlot werken met een computer

    Jobgerelateerde competenties

  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris op basis van al uw beroepservaring en extralegale voordelen (vergoeding van reiskosten, enz.);
  • Een opleidingsplan : basisopleiding van het beroep als klantenadviseur, producttraining, ..;
  • Ondersteuning in het ontwikkelen van je carriere met doorgroeimogenlijkheden ;
  • Flexibele werkuren;
  • Mogelijkheid tot thuiswerk afhankelijk van je resultaten en volgens project;
  • Een moderne en ergonomische werkomgeving met ontspanningsruimtes voor de werknemers : cafetaria, fruit- en waterfontein beschikbaar, groene ruimte, enz.

    Je komt terecht in een dynamisch, gevarieerd team dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat

    Een contract onbepaalde duur na uitzendperiode.

    Flexibele werkuren :

    Vijf dagen per week met uren tussen 8.00 uur en 22.00 uur, ruim op voorhand geweten zodat uw prive planning ook netjes blijft.

    Zaterdag kan ook één van die vijf dagen zijn.

    Uitzonderlijk zondagwerk met een maximum van 6 zondagen per jaar, tegen extra vergoedingen uiteraard.

    Interesse ? Solliciteer online of stuur je CV naar hasselt.182 adecco.be

    Startdata opleiding :

    28 / 06

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier