GESTIONNAIRE D’ACTIVITE – BUSINESS SUPPORT (H/F)
SECO Belgium
Brussels, BE
4 dagen geleden

Je rol als Beheerder activiteiten Business support :

  • Je beheert de huidige activiteiten. In deze hoedanigheid ben je verantwoordelijk voor het beheer van dossiers met betrekking tot een bepaalde business unit :
  • Je codeert en beheert de evolutie van de taakprogramma's van de
  • auditors in het ERP-systeem evenals de

  • bijbehorende documentatie;
  • Je zorgt voor een goede opvolging van de uitvoering van de taken
  • in directe interactie met de controleurs;
  • Je implementeert de nodige maatregelen om het goede verloop
  • van de activiteiten te evalueren, te controleren en

    op te volgen volgens de gedefinieerde KPI's.

  • Je ondersteunt de persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor de activiteiten :
  • Je werkt samen met en ondersteunt de verantwoordelijken in het
  • kader van de opvolging van de taakprogramma's

  • en de verslagen van de auditors;
  • Je bent de spilfiguur voor de comités / raden die in het kader van
  • de activiteiten van uw sector worden gehouden :

    van de terbeschikkingstelling van de documenten die aan het

    comité / de Raad moeten worden voorgelegd tot de

    voorbereiding van de definitieve documenten.

  • Je bent in directe interactie met klanten voor :
  • De opvolging van aanbestedingsaanvragen;
  • De communicatie van follow-up van de auditprogramma's;
  • Het verzenden van officiële documenten met betrekking tot de
  • activiteit;
  • De opvolging van de klantenfacturatie;
  • De communicatie met betrekking tot de activiteit
  • nieuwsbrieven enz....);
  • Je staat garant voor een goed administratief beheer van uw activiteitensector :
  • Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de managers en
  • de hoofdverantwoordelijke voor de activiteit;
  • Je volgt de correspondentie met klanten nauw op;
  • Je werkt de internetsite(s) met betrekking tot de activiteit bij;
  • Je zorgt ervoor dat gegevens met betrekking tot Commissies,
  • Raden en vergaderingen van de business area worden

    bijgewerkt in het ERP systeem.

    Je profiel :

  • Je hebt een bachelor diploma in secretariaatswerk of een bachelor diploma met een commerciële oriëntatie en 5 jaar succesvolle ervaring in een gelijkaardige functie;
  • Je houdt van administratieve taken en dossierbeheer;
  • Je bent nauwkeurig en werkt nauwgezet zonder het overzicht over je dossiers te verliezen;
  • Je bent georganiseerd en gestructureerd en actie- en resultaatgericht;
  • Je analyseert graag en bent proactief;
  • Jen kan zowel autonoom als in teamverband werken, met inachtneming van de interne procedures en dit met volledige onpartijdigheid ten opzichte van klanten en auditors;
  • Je bent vertrouwd met Microsoft office (word, excel, powerpoint, sharepoint), databasebeheer, het gebruik van een ERP tool (SAP, AX of andere) en internet (webplatformen, e-mail, sociale media...);
  • Je bent perfect tweetalig Nederlands - Frans, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt een goed niveau van het geschreven Engels.
  • Duits is een pluspunt;
  • Je houdt van multi-tasking, bent enthousiast en stressbestendig.
  • SECO biedt :

  • Fijne collega’s om mee samen te werken in een dynamische en open werkomgeving, waar ieder talent de kans krijgt om te groeien;
  • Autonomie in de organisatie van je eigen werk;
  • Een stabiele bedrijfsomgeving met goede verloning en extralegale voordelen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier