Administratief Bediende
IMPACT HR
Hasselt, BE
1 dag geleden

Bedrijfsomschrijving

Voor een familiaal bedrijf in Hasselt zijn we op zoek naar een enthousiaste HR medewerker met een gezonde hoek af.

Functieomschrijving

  • Je assisteert bij werving en selectie
  • Je maakt jobadvertenties op, je post op sociale media, je plant gesprekken in en ziet sollicitanten
  • Je zorgt voor het onthaal van nieuwe medewerkers
  • Je plant medische onderzoeken in
  • Je zorgt voor de administratieve taken bij een opstart van een nieuwe collega, zoals het opstellen van contracten, verlofaanvragen behandelen, sociale aanvragen, ...
  • Je zorgt voor de tijdsregistratie
  • Je bereidt de payroll voor
  • Je ondersteunt bij het inplannen van opleidingen
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werknemers
  • Je ondersteunt de HR manager bij het uitwerken van hr-projecten
  • Functie-eisen

  • Je bent in het bezit van een bachelor-diploma personeelswerk of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent administratief sterk
  • Je bent een vlotte communicator
  • Je kan zelfstandig werken, maar bent ook zeker een teamplayer
  • Je kan vlot overweg met MS Office
  • Ervaring met GPS en Acerta Connect is een pluspunt
  • Je werkt nauwkeurig
  • Je bent stressbestendig
  • Je weet van aanpakken
  • Je werkt fulltime

    Na een geslaagde interim-periode volgt er een vaste aanwerving

    Een loon op basis van je ervaring en capaciteiten aangevuld met extralegale voordelen

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier