Service advisor
IMPACT
Antwerpen, BE
3 dagen geleden

Jobomschrijving

Als klantenadviseur ben je het aanspreekpunt van de aftersales afdeling voor de klanten, maar je bent tegelijkertijd ook de vertegenwoordiger van die klanten binnen de aftersales afdeling.

Je bent dus een onmisbare schakel in de communicatie tussen klant er bedrijf en je hebt zowel een technische als commerciële functie.

Gewenst profiel

  • Diploma automechanica, bij voorkeur bachelor autotechnologie personenvoertuigen
  • Minstens 3 jaar ervaring in een garagebedrijf, de merken Ford, Hyundai, Jaguar Land Rover, Volvo of een ander premium merk bij voorkeur.
  • Ervaring met software en applicaties : DMS (ICAR en Xpower), E-CAT,...
  • Kerncompententies : betrouwbaar, gedreven, klantgericht, planning en organisatie, commercieel ingesteld, sociaal strategisch, teamspirit, administratief onderlegd, opvolgingsgericht, zelf organisatorisch, resultaatgericht (afsluittechnieken), pragmatisch, bereid tot permanente opleiding en het delen van eigen kennis.
  • Aanbod

    Vaste betrekking na positieve evaluatie

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier