Secretariaatsmedewerker
agilitas
Elsene
4 dagen geleden

Jouw taken

  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling.
  • Interne / externe vergaderingen organiseren.
  • Intensief agendabeheer.
  • Input timesheets.
  • Voorbereiden en finaliseren van documenten en ereloonstaten.
  • Opstellen van PowerPointpresentaties.
  • Kopiëren, klasseren en archiveren (elektronisch / papier).
  • Je profiel

  • Uitstekende kennis van het Nederlands.
  • Zeer goede kennis van het Frans en het Engels.
  • Grondige kennis MS Office Word, Outlook, PowerPoint en Excel.
  • Organisatorisch sterk, prioriteiten kunnen stellen en met deadlines kunnen werken.
  • Zelfstandig kunnen werken, maar met oog voor het teamgebeuren.
  • Initiatiefrijk en positief ingesteld.
  • Goede communicatievaardigheden.
  • Nauwkeurig.
  • Ervaring in een administratieve functie is een pluspunt.
  • Wat bieden wij jou?

    Een vast contract voor onbepaalde duur.

    Een competitief salaris, aangevuld met een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen.

    Je werkt in een 40 uren week, d.w.z. dat je 12 extra adv-dagen krijgt per jaar.

    Een boeiende functie met verantwoordelijkheden, ruimte voor initiatief en zelfstandig werken.

    Wij bieden je een dynamische voltijdse functie in ons kantoor in Brussel, in een professionele en aangename werkomgeving.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier