JUNIOR/MEDIOR DOSSIERBEHEERDER BOEKHOUDKANTOOR Herentals
James Woodman
Herentals, Antwerpen, België
4 dagen geleden
source : Jobat

Door de sterke groei van het kantoor is onze klant op zoek naar een enthousiaste dossierbeheerder . Je komt terecht in een dynamische omgeving waar flexibiliteit en collegialiteit centraal staan.

Takenpakket

  • Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor interne dossiers
  • als voor dossiers ter plaatse;
  • Je verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingen ;
  • Je stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals BTW-aangiftes, de BTW listing, de intrastataangiftes
  • Je hebt een analytisch oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier teneinde de administratieve organisatie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen ;
  • Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountant
  • Je bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagen ;
  • Je bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches , aangifte
  • vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting
  • Je staat de klant bij bij fiscale controles
  • Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
  • je werkt zelfstandig op jouw eigen gevarieerde klantendossiers die je van A tot Y of A tot Z beheert
  • Op termijn heb je de eindverantwoordelijkheid over het ganse proces van inboeken tem afsluiting van het boekjaar .
  • Bij voorkeur beschik je over een Bachelor Accountancy-Fiscaliteit of een gelijkwaardige boekhoudkundige opleiding ;
  • Je krijgt een aantrekkelijk en marktconform salaris dat telkens na positieve evaluatie kan stijgen. Je inzet en motivatie worden dus beloond door een hoger loon.
  • Je ontvangt maaltijdcheques van €8 per gepresteerde dag. Zo kan je jezelf alvast één keer per maand volledig laten gaan in de supermarkt zonder je schuldig te voelen.
  • Je krijgt een netto-onkosten vergoeding afhankelijk van jouw kennis en ervaring .
  • Interne en externe opleidingen zullen worden voorzien voor elke werknemer individueel, dit om steeds op de hoogte blijven van alle veranderingen binnen de sector.
  • Overuren worden steeds gecompenseerd in de iets rustigere periodes.
  • 4 / 5 of een voltijdse betrekking zijn mogelijk. Glijdende uren en thuiswerk zijn mogelijk vanaf je jouw vaste dossiers beheerd.
  • Tenslotte kom je terecht in een omgeving waar flexibele uren en thuiswerk geen probleem vormen, waardoor je je eigen dag kan indelen naar je gezinssituatie.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier