Teamleader Service Center - Klantenbeheerder
Partena
Gent, Oost-Vlaanderen, België
3 dagen geleden
source : Jobat

Het Servicecenter van Partena Ziekenfonds is in evolutie. Om onze klanten nog beter van dienst te zijn, creëerden we een nieuw organisatiemodel, waarin de samenwerking en integratie met de operationele diensten en eerste lijn verhoogd wordt.

Zo krijg je als klant onmiddellijk het correcte advies en juiste ondersteuning.

Binnen het team Klantenbeheer zorgen we voor de aan- en afsluitingen van verzekeringen en het up-to-date houden van de persoonsgegevens van onze klanten.

Voor het team Klantenbeheer in het Service Center, zoeken we een enthousiaste Teamleader. Heb je ervaring met resultaatgericht leidinggeven en kan je motivatie overbrengen op anderen?

Dan ben jij de Teamleader Service Center die we zoeken!

Jouw uitdagingen zijn :

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen, begeleiden en coachen van een team van zo'n 20 medewerkers. Zo draag je bij tot een optimale klantentevredenheid.
  • Je detecteert ontwikkelingsnoden bij jouw medewerkers zodat ze het juiste kennisniveau behalen en zet deze behoeften om in concrete actieplannen en gerichte opleidingen.
  • Je creëert een (h)echt team, en begeleidt het team in verandering zowel van op afstand als face-to-face.
  • Je vertaalt strategische doelstellingen naar concrete acties. Deze volg je op een georganiseerde en planmatige manier op aan de hand van goed gekozen KPI's en je optimaliseert de verschillende processen en tools.
  • Je volgt dagelijks de verwerkingstargets en -resultaten op, begeleidt de medewerkers om deze resultaten neer te zetten en stuurt bij waar nodig.
  • Je schept kader en waakt erover dat de performantie - en kwaliteitsstandaarden gehanteerd worden en de dagelijkse KPI’s m.
  • b.t. verwerking en resultaat behaald worden.

  • Je verzekert de interne communicatie met het oog op een vlotte doorvertaling van relevante informatie m.b.t. het beleid en de visie naar de medewerkers toe.
  • Je realiseert een vlotte samenwerking met de andere teams in het service center en andere departementen. Je deelt best practices om van elkaar te leren en te optimaliseren.
  • Resultaten neerzetten samen met het team geeft jou energie.
  • Je creëert een cultuur van continue verbetering en initieert acties om deze ideeën ook in de praktijk om te zetten.
  • Je beschikt over een hoger diploma en je hebt minstens 5 jaar ervaring als leidinggevende.
  • Je hebt >
  • 5 jaar kennis en ervaring in het aansturen van medewerkers in een service center / callcenter.

  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en beschikt daarnaast over analytische skills.
  • Je hebt een helicopterview en houdt ervan om het overzicht te bewaren en bij te sturen waar nodig.
  • Je behaalt graag resultaat samen met je team.
  • Ervaring met projectmatig werken en procesdenken is een must.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Frans.
  • Je bent een plezier om mee samen te werken.
  • Partena Ziekenfonds biedt je :

  • Een uitdagende functie waarin jouw initiatief, kennis en projecten een tastbaar verschil maken voor onze klanten.
  • Een open en jonge bedrijfscultuur met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.
  • Een aantrekkelijke werkplek in Gent met aandacht voor het welzijn van onze medewerkers.
  • Een sector met veel potentieel, een organisatie in beweging’ die zowel zorg-, comfort- als gezondheidsdiensten aanbiedt.
  • Opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Een organisatie bekroond met het Zilveren Investors in People label; wat staat voor een uitstekende werkplek waar we investeren in onze medewerkers en een echte verbetercultuur heerst.
  • Een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen.
  • Partena hecht veel belang aan gelijke kansen en diversiteit op de werkvloer. Kwaliteiten van de medewerkers primeren ongeacht geslacht, afkomst, leeftijd of handicap.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier