Wat wij van jou verwachten
Jouw taken
Als backoffice medewerker ziet jouw takenpakket er zo uit :
Je voert algemene logistieke administratieve taken uit zoals :
Voorbereiden van laad-, los- en afvulorders voor de volgende dag.
Bijhouden van de laadlijsten en productieplanningen.
Verdelen van dossiers over de juiste customer care-contactpersonen,
communicatie,
Je volgt het stockbeheer op van afgewerkte producten, lege verpakkingen, labels,
non-conformiteiten, verbruiksgoederen lading / lossing en alle andere noodzakelijke
materialen voor afvulling, warehousing en ladingen.
Je staat in voor het inplannen, voorbereiden en coördineren van afvullingen en
labels, alsook voor de aanmaak en kwaliteit ervan.
Je doet de opvolging van en communicatie omtrent planning, leveringen, lossingen,
met de andere afdelingen.
Je respecteert onze veiligheidsnormen.
Je neemt op uw niveau deel aan het respect voor het milieu binnen Gadot.
Je rapporteert aan de Supply Chain Manager.
Vaardigheden
Hoe zit de ideale backoffice medewerker eruit?
Je bent in het bezit van een bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door
ervaring (in een warehouse omgeving).
Je hebt kennis van warehouse processen.
Je kan vlot communiceren in het Nederlands en Engels. Kennis van de Franse of
Duitse taal is een pluspunt.
Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket. Kennis van SAP is een groot
pluspunt.
Je bent een teamspeler en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Je werkt nauwkeurig en je kan probleemoplossend denken en handelen.
Je hebt min. 2 jaar bewezen ervaring in een vergelijkbare functie.
Gadot
Wat jij mag verwachten
Productie
Plaats tewerkstelling
Algemene info
Je komt terecht in een interessante en uitdagende industrie. - Een bedrijf dat waarde hecht aan waarden en werknemers - Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen
Type contract
Vaste indienstname na interim
Dagploeg