Tweetalige customer service coördinator
CASA
Olen, België
23 uur geleden

CASA International is een internationale winkelketen gespecialiseerd in huis- en tuindecoratie. Ondertussen tellen we meer dan 500 winkels in 9 Europese landen.

Voor onze internationale afdeling Customer Service zijn wij op zoek naar een tweetalige customer service coördinator (m / v).

Als coördinator heb je volgende verantwoordelijkheden :

  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de Customer Service afdeling, zet de nodige processen op en optimaliseert deze waar mogelijk.
  • Jouw focus ligt voornamelijk op de behandeling en opvolging van alle vragen, problemen en klachten m.b.t. online bestellingen : Click&Collect en thuislevering.
  • Hiervoor communiceer je met klanten en (externe) medewerkers.

  • Je streeft er continu naar om wederkerende problemen aan te pakken en definitief op te lossen.
  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor externe leveranciers (logistieke partner, transporteurs), maar evengoed voor interne medewerkers (collega’s klantendienst, logistiek, ).
  • Je stelt claims op m.b.t. issues van externe leveranciers.
  • Je rapporteert aan de Digital Communications Manager en werkt nauw samen met collega’s van het webteam, de vertaaldienst en de logistieke afdeling.
  • Komt de volgende beschrijving overeen met jouw profiel?

  • Je hebt een sterke talenkennis : je bent perfect tweetalig (NL / FR) en hebt een goede beheersing van het Engels. Kennis van een extra taal (Duits, Spaans, Italiaans of Portugees) is een pluspunt.
  • Je beschikt over een of meerdere werkervaringen binnen een Customer Service afdeling, bij voorkeur in een B2C-omgeving.
  • Je bent vertrouwd met het gebruik van een customer service software zoals bv. Freshdesk.
  • Je bent heel communicatief, assertief en klantvriendelijk.
  • Je bent in staat om zelfstandig beslissingen te nemen en knopen door te hakken.
  • Je werkt proactief en zorgt ervoor dat problemen structureel opgelost worden. Daar waar nodig escaleer je deze binnen of buiten de organisatie.
  • Je werkt heel gestructureerd en zorgt ervoor dat vragen op korte tijd opgelost worden.
  • Wij bieden :

    Een job met veel afwisseling, de mogelijkheid om veel kennis op te doen, een intens contact te hebben met klanten en collega’s en je talen te onderhouden, dit alles binnen een enthousiast team in een internationale retailomgeving.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier