Customer Service Agent Nederlands-Duits-Engels
Intersig
Dendermonde, Oost-Vlaanderen, BE
5 dagen geleden
source : Jobat

In deze rol ben jij de link tussen de commerciële vereisten van de klant enerzijds en een zo optimaal mogelijk gestuurde productie anderzijds.

Je bent dagelijks bezig met tarieven, orders, levertermijnen, leveringsvoorwaarden en eventuele geschillen.

Een typische werkdag : Je komt ’s morgens aan op kantoor, zegt je collega’s gedag, neemt een koffie en start je computer op.

Enkele van je vaste klanten hebben al naar je gevraagd, ze willen een potentiële nieuwe bestelling bespreken. Je gaat even door je mails, volgt de meest dringende op (offertes aanmaken, ingeven van orders, beheren van de voorraad, opstellen van verkoopovereenkomsten) en parkeert de rest.

Je belt voor de lunch nog even met jouw collega in de fabriek om zeker te zijn dat een belangrijke bestelling vandaag nog kan vertrekken.

In de namiddag zit je samen met je collega’s : er komt een belangrijke beurs aan en jullie moeten bespreken wie wanneer aanwezig kan zijn.

Je bespreekt net voor je ’s avonds vertrekt nog een verbeteringsproject in klachtenafhandeling met je manager. Zij geeft je de go’ om dit uit te werken en voor te leggen op een volgende teammeeting.

Je hebt doorheen de dag intensief contact met je rechtstreekse collega’s, met de fabriek, met de salesteams en met je klanten en dit in het Engels, Duits en Nederlands.

Als je daar ook nog een mondje Frans kan aan toevoegen, dan is dat zeer mooi meegenomen.

  • Je bouwt met je commerciële en technische feeling een nauwe samenwerking met (inter)nationale klanten uit. Je werkt intensief samen met collega’s op verschillende interne afdelingen (logistiek, sales, productie) om deze klanten zo goed mogelijk te bedienen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van partnerships met nieuwe en bestaande klanten door hen te leiden naar de juiste oplossing voor hun vraag.
  • Je staat borg voor een klantgerichte aanpak.

  • Je blijft steeds op de hoogte van marktevoluties en nieuwe behoeften van klanten. Je volgt de laatste trends en staat continu in contact met de klant.
  • Je werkt samen met verschillende afdelingen en helpt salesverantwoordelijken en industriële klanten op weg dankzij jouw expertise.
  • Dit o.a. bij de lancering van nieuwe innovatieve oplossingen, het maken van presentaties, offertes, enz.

  • Je hebt een Master of Bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Een eerste ervaring is mooi meegenomen maar starters met juiste culturele fit en goesting’ zijn ook welkom!
  • Je slaagt erin door je beïnvloedingsvaardigheden projecten en mensen in beweging te zetten. Je straalt de nodige daadkracht en zelfvertrouwen uit om interne en externe partners te sturen, bent empathisch en klantgericht.
  • Je werkt resultaatgericht en bent onderhandelingsvaardig.

  • Je geniet van armslag en vrijheid, de kans om uit te proberen, en kan je eigen prioriteiten plannen en workload managen.
  • Je bent vlot in het Nederlands, Duits en Engels. Frans is een plus.
  • Je bent echte team-player en initiatiefnemer.
  • Je bent leergierig zodat je de nodige productkennis snel onder de knie hebt.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier