Teamleader Client & Support Office - Antwerpen
JobLeads
Anvers, Antwerpen, Belgique
15 dagen geleden
source : JobLeads

Om hun Client & Office Support team in Antwerpen te leiden, zijn ze op zoek naar een Teamleader Client & Support Office met een financiële achtergrond of ervaring in het bankwezen.

Je geeft leiding aan een team van 3 personen.

Teamleader Client & Support Office - Antwerpen Location : Antwerp Date posted : February 25, 2019 Contract type : Permanent Reference : 10800735 Specialization : Accounting & finance Description Robert Half Finance & Accounting is momenteel op zoek naar een Teamleader Client & Support Office in de regio Antwerpen.

Onze klant is een onafhankelijke speler dat ondersteuning biedt aan haar vermogend cliënteel. Om hun Client & Office Support team in Antwerpen te leiden, zijn ze op zoek naar een Teamleader Client & Support Office met een financiële achtergrond of ervaring in het bankwezen.

Je geeft leiding aan een team van 3 personen. Je staat in voor :

  • Het leiden en motiveren van een team.
  • Administratie in goede banen leiden.
  • Het verwerken van de loonadministratie van alle medewerkers.
  • Het verwerken van uitgaande en binnenkomende facturen.
  • De implementatie van nieuwe aan te kopen software voor documentenbeheer.
  • Je volgt 15 families op - klanten naar rapportering.
  • Je volgt Nederlandse structuren op inclusief rapportering & compliance FSMA.
  • Je volgt de software op. Hiernaast sta je ook in voor het volgende :
  • Als Client & Support Office Manager ben je het eerste (telefonische) aanspreekpunt van je toegewezen klantenportefeuille en verzorg je een goede algemene ondersteuning en opvolging.
  • Je staat voornamelijk in voor de voorbereiding van een gedetailleerde rapportering voor je klanten teneinde een goed overzicht te bewaren betreffende hun verschillende activiteiten (bv.
  • opvolgen van de evolutie van rendementen).

  • Je verzorgt daarnaast een degelijke administratieve ondersteuning rond burgerlijke maatschappen, MIFID, contracten, verslagen, etc.
  • Je verzekert een goede opvolging van vraagstukken en adviezen, opgevraagd door klanten, in samenwerking met je collega's.
  • Je bent de schakel tussen de klant, de account managers, notarissen, financiële instellingen, etc., je fungeert als vertrouwenspersoon en onderhoudt een vlotte samenwerking en nauw contact met deze verschillende stakeholders.
  • Je werkt nauw samen met de account managers, de investment experten en analisten en verzorgt en onderhoudt een goed communicatie met deze stakeholders.
  • Je staat verder in voor het beheer van rekeningen en voert de nodige transacties uit bij banken op vraag van je klanten.
  • Het ideale profiel voor deze functie :

  • Je beschikt over een Bachelor diploma of hoger en hebt ervaring in een leidinggevende administratieve en klantgerichte functie, bij voorkeur in de middle office van een financiële instelling.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels.
  • Je verwerkt cijfermatige informatie op een vlotte en correcte manier en hebt een goede kennis van Excel.
  • Je hebt zin voor initiatief en een proactieve ingesteldheid.
  • Je gaat steeds gestructureerd te werk en weet taken vlot te plannen en te organiseren in functie van prioriteiten en deadlines.
  • Je weet zowel autonoom als in teamverband goed te functioneren en beschikt over goed en vlotte communicatieve vaardigheden.
  • Wat biedt onze klant? Je komt terecht in een familiale omgeving waar je de kans krijgt mee te bouwen aan de verdere groei van het kantoor.

    Ze bieden een zeer boeiende uitdaging waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Bovenop dit ontvang je een competitief salarispakket.

    Ben je geïnteresseerd in deze functie of had je graag meer informatie gewenst? Solliciteer vandaag nog met vermelding van referentie n 10800735 en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.

    Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https : / / www.roberthalf.

    be / nl / legal-information / privacyverklaring

  • Je beschikt over een Bachelor diploma of hoger en hebt ervaring in een leidinggevende administratieve en klantgerichte functie, bij voorkeur in de middle office van een financiële instelling.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels.
  • Je verwerkt cijfermatige informatie op een vlotte en correcte manier en hebt een goede kennis van Excel.
  • Je hebt zin voor initiatief en een proactieve ingesteldheid.
  • Je gaat steeds gestructureerd te werk en weet taken vlot te plannen en te organiseren in functie van prioriteiten en deadlines.
  • Je weet zowel autonoom als in teamverband goed te functioneren en beschikt over goed en vlotte communicatieve vaardigheden.
  • Je komt terecht in een familiale omgeving waar je de kans krijgt mee te bouwen aan de verdere groei van het kantoor. Ze bieden een zeer boeiende uitdaging waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.

    Bovenop dit ontvang je een competitief salarispakket.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier