Marketing & Sales Assistant regio Mechelen
Secretary Plus
MECHELEN, BE
14 dagen geleden

Beschrijving

Op zoek naar een héél allround functie waarbij je zowel je administratieve -, informatica -als je marketingskills ten volle kan benutten?

Onze klant, gesitueerd in de regio van Mechelen, gaat op zoek naar een Marketing & Sales Assistant of Digital Officer .

Je bent verantwoordelijk voor een erg veelzijdig takenpakket. Van het beheer van IT-processen en applicaties, social media tot commerciële contacten : jij doet het allemaal! Benieuwd?

Hier is alvast een voorsmaakje...

  • Je beheert de website en webshop. Zelf beheer je de instellingen en voer je kleine aanpassingen uit, daarnaast ben je verantwoordelijk voor de communicatie met IT-
  • partners en webdesigners.

  • Je verstuurt de nieuwsbrieven en beheert de volledige flow wat betreft het uitsturen van mailings.
  • Je bent verantwoordelijk voor social media, je werkt toffe posts uit en zet advertentiecampagnes op.
  • Jij managet de databases, je beheert alle informatie en zorgt voor de creatie van nieuwe gebruikers en producten.
  • Je staat in voor de support van B2B en B2C klanten en helpt hen verder op weg.
  • Je biedt ondersteuning bij de orderinput en het behandelen van klantenvragen of -problemen.
  • Je volgt de stockvoorraden op en onderhoudt contacten met de leveranciers.
  • Je beheert de Office 365 accounts binnen het bedrijf en zorgt voor de aankoop van de nodige software en hardware.
  • Kortom, als echte multitasker is deze functie helemaal jouw ding!

    Functie eisen

    Ben jij diegene die wij zoeken?

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en kan je mannetje staan in het Frans
  • Je beschikt bij voorkeur over een bachelordiploma en hebt reeds 2 à 3 jaar ervaring in de bedrijfswereld.
  • Je bent IT-savvy en voelt je als een vis in het water achter de schermen van IT- en webtoepassingen, daarnaast kan je ook vlot overweg met sociale media.
  • Je bent een denker én een doener : je werkt proactief, nauwkeurig en hanteert een hoog werktempo.
  • Je hebt een sterke verantwoordelijkheidszin en een gezonde ambitie.
  • Je bent nieuwsgierig en leergierig ingesteld, en pikt snel nieuwe zaken op.
  • Je houdt van multitasken, bent zo'n beetje van alle markten thuis en bent een kei in het stellen van prioriteiten.
  • Wat wij bieden

    Naast een heel uitdagende allround functie heeft onze klant jou uiteraard nog een aantal zaken te bieden.

  • Je mag rekenen op een eersteklas salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, nettovergoeding, internet home...
  • Je werkt dagelijks van 8 : 30 tot 17 : 00.
  • Je krijgt de kans om aan de slag te gaan binnen een klein, maar gedreven team waar je heel wat verantwoordelijkheid en autonomie krijgt.
  • Gewenste

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier