Teamleader contactcenter (helpdesk) Deinze
Colruyt Group
Halle, Belgium
5 dagen geleden
source : OnlyEngineerJobs

Als teamleader geef je leiding aan een team van 20 medewerkers. Je coacht en begeleidt hen, zorgt voor een vlotte dagelijkse werking van je dienst en optimaliseert processen en werkmethodes.

Een fijne job voor een people manager die streeft naar een optimale klantenbeleving!Het contactcenter InContact is het eerste aanspreekpunt voor klanten en medewerkers van Colruyt Group.

Als teamleader coach je een team van 20 medewerkers en zorg je er samen met je 2 collega-teamleaders voor dat alle vragen snel en correct beantwoord worden.

Bij voorkeur heb je al ervaring in een klantgerichte werkomgeving. Je bent een uitstekende people manager en je schept er plezier in om het beste in jouw teamleden naar boven te halen.

Je start als teamleader in het contactcenter helpdesk’ in Deinze. Op termijn zal je team uitgebreid worden met medewerkers met andere specialisaties, zoals food en non-food.

Als teamleader : Zorg je ervoor dat jouw medewerkers in optimale omstandigheden hun werk kunnen doen : je coacht, ondersteunt en evalueert hen, en draagt door jouw enthousiasme bij aan de goede werksfeer.

Optimaliseer je bestaande processen en werkmethodes en neem je initiatieven om de productiviteit te verhogen en de servicelevels te optimaliseren.

Ben je samen met de business-expert (de contactpersoon tussen het contactcenter en de partner) verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele opvolging van jouw team.

Stuur je zelf ook enkele automatisering- en verbeteringsprojecten aan, waarbij je regelmatig rapporteert aan de verschillende stakeholders.

Overleg je met je collega-teamleaders, je afdelingschef en de business-experts over de werking en organisatie van het contactcenter / de klantendienst op langere termijn.

Je werkt in Deinze en verplaatst je regelmatig naar Halle.Kennis en ervaring Je hebt feeling met en een basiskennis van IT, of je hebt zin om er je verder in te verdiepen.

People management Je beschikt over sterke leidinggevende kwaliteiten : je weet perfect hoe je je medewerkers kan begeleiden, opleiden en motiveren.

Organisatie Je bent een sterk analytische geest die makkelijk hoofdzaak van bijzaak onderscheidt en snel oplossingen aandraagt.

Je bent een kei in organisatie en planning en behoudt altijd het overzicht. Initiatief Je neemt initiatieven om de werking en organisatie van jouw team te optimaliseren.

Je bent stressbestendig en durft beslissingen te nemen. Flexibiliteit Aangezien jouw medewerkers in meerdere shifts werken, ben jij ook flexibel wat betreft jouw uurregeling.

Tweetaligheid Je bent tweetalig Nederlands / Frans, want jouw team telt zowel Nederlands- als Franstalige medewerkers. Je hebt ook een basiskennis Engels.

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier