Adviseur Customer Service Bank
Azuro
Antwerpen, Antwerpen, BE
1 dag geleden
source : Jobat

Je gaat aan de slag op de klantendienst van een bank te Antwerpen. Je werkt in een hecht team van +- 12 collega's en je rapporteert aan de customer service manager.

In deze functie help je bestaande en potentiële klanten van de bank verder met al hun vragen. Je hebt hierbij zowel telefonisch als per email uitgebreide contacten met klanten.

Klanten nemen zelf contact met jou voor advies en bijstand. De vragen die je van klanten krijgt kunnen zeer divers van aard zijn.

Vaak voorkomende klantenvragen zijn bijvoorbeeld : vragen over het gebruik van het online banksysteem, nationale of internationale betalingen, problemen bij het openen / sluiten van rekeningen, informatie vragen over de tarieven, de voorwaarden en diensten van de bank, klachten, enz... .

Door middel van vraag en antwoord breng je de situatie van de klant tijdens het telefonisch contact in kaart. Je informeert de klant en je gaat in elke situatie op zoek naar de gepaste oplossing voor de klant.

Daarnaast neem je zelf ook proactief contact met klanten naar aanleiding van inkomende klantenvragen per email of om de tevredenheid van de dienstverlening aan de klant na te gaan.

Tot slot wordt je ook verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van klantenvragen en sta je in voor administratieve taken als dossierbeheerder.

  • Deze functie situeert zich op bachelor denk- en werkniveau. Je bent in het bezit van bachelordiploma of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands, aangevuld met een (relatief) goede kennis van het Frans en het Engels.
  • Je kennis van het Frans dient bij aanvang zeker nog niet vloeiend te zijn. Je hebt wel interesse en potentieel om je kennis van het Frans verder te onplooien.
  • Op lange termijn is het immers de bedoeling dat je klanten ook tewoord staat in het Frans.

  • Je hebt bij voorkeur eerdere werkervaring op een klantendienst, helpdesk, customer service, commerciële binnendienst of in een contact center omgeving.
  • Je hebt affiniteit of interesse in de bank-of verzekeringssector (ervaring in deze sectoren is zeker geen vereiste, maar vormt uiteraard wel een plus).
  • Je kijkt uit naar een vaste en stabiele tewerkstelling en je wil je graag voor lange termijn engageren.
  • Je bent administratief nauwkeurig en hebt een goede kennis van de standaard office-toepassingen (Word, Outlook, Excel,....)
  • Je bent klantgericht en telefoneert graag.
  • Je bent dynamisch en flexibel ingesteld.
  • Uiteraard beschik je zeker ook over goede communicatieve en klantgerichte vaardigheden.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier