Marketingexpert social Solucious
Colruyt Group
BORNEM, Belgium
30 dagen geleden

Solucious levert dagelijks voedingsproducten aan professionele klanten, o.a. uit de sociale sector. Als marketingexpert ken je de leefwereld van onze klanten door en door.

Je capteert hun noden en vertaalt die in een efficiënte marketingstrategie. Het resultaat? Een nog betere dienstverlening.

Solucious onderscheidt drie doelgroepen : de horecasector, de sociale sector, en bedrijven zonder (groot)keuken. Als marketing expert werk je een gerichte marketingstrategie uit voor onze social’-

klanten : ziekenhuizen, rust -en verzorgingshuizen, scholen en bedrijven met een grootkeuken. Je dompelt je onder in hun leefwereld, luistert naar hun noden en vraagt je af : hoe maken we hun dagelijkse werk nog makkelijker?

Je analyseert verkoopcijfers, laat marktonderzoek uitvoeren, blijft op de hoogte van trends, voert gesprekken met klanten en andere stakeholders uit de social-

markt. Door middel van een customer journey breng je de klantennoden in kaart. Ontbreekt er iets in ons aanbod? Kunnen we het bestellen in onze webshop nog makkelijker maken voor de klant?

Kortom, je analyseert alle informatie en maakt op basis daarvan een marketingplan voor deze doelgroep.

Je bent actief op zowel strategisch als tactisch niveau. Je bepaalt een efficiënte marketingstrategie die je vertaalt naar een tactisch marketingplan.

Je bent verantwoordelijk voor het implementeren en het evalueren van je marketingplan. Je werkt samen met het marketingteam online en offline marketingcampagnes uit, formuleert hierbij heldere doelstellingen en vertaalt die naar concrete KPI’s.

Je stuurt bij op basis van de resultaten. Je neemt graag initiatief en kan mensen overtuigen van de meerwaarde van jouw inzichten.

Neem zeker ook een kijkje op ons gloednieuwe e-commerce platform op www.solucious.be!

Je werkt in Bornem of Lot.

Profiel

  • Kennis en ervaring Je hebt een bachelor- of masterdiploma in marketing, economie of een gelijkaardige richting. Ervaring in foodservice of de sociale sector is een plus.
  • Initiatief Je krijgt veel ruimte voor initiatief : je krijgt de vrijheid (en verantwoordelijkheid) om nieuwe initiatieven te ontwikkelen.
  • Analytisch vermogen Je bent sterk in het analyseren van informatie en cijfers uit verschillende bronnen en koppelt daar ook efficiënte (marketing)acties aan.
  • Overtuigingskracht Je slaagt erin om de interne en externe partners te overtuigen van jouw analyses en inzichten. Daarbij hou je altijd de dienstverlening voor de klant voor ogen.
  • Talenkennis Je bent goed tweetalig Nederlands-Frans, want je werkt een strategie uit voor de hele Belgische markt.
  • Wij bieden

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier