Contact tracer #COVID19
FORUM JOBS TORHOUT
OOSTENDE
2 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Wil je graag in deze corona tijden jouw steentje bijdragen?

Dan hebben wij een mooie aanbieding voor jou!

Voor een contactencenter gelegen te Oostende (vlakbij station) zijn we zoek zoek naar mensen die ingeschakeld zullen worden op de hulplijn.

Als Contact Tracer word je ingeschakeld bij het identificeren en adviseren van personen die in contact zijn gekomen met mogelijke COVID-19 besmette personen.

Takenpakket :

  • Je contacteer telefonisch personen die positief werden getest op COVID-19.
  • Je vraagt na met wie ze de afgelopen dagen contact hebben gehad.
  • Vervolgens bel je deze contacten op om verdere verspreiding te beperken.
  • Na het gesprek verzeker je de administratieve opvolging door het invoeren van de verkregen data.
  • Dit project loopt voor een minimumperiode van 3 maanden met mogelijkheid tot verderzetting.

    Indien je na vier weken een positieve evaluatie hebt, is er een mogelijkheid op thuiswerk .

    Uren :

    De werkuren vallen tussen volgende uren :

  • Maandag - vrijdag : 8u - 20u
  • Zaterdag - zondag : 10u - 20u
  • Je werkt 5 dagen per week.

    Profiel

  • Je bent snel beschikbaar.
  • Je hebt minimum een A2-diploma.
  • Bij voorkeur heb je reeds een eerste callcenter / administratieve ervaring achter de rug.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyserenEen vooruitgangstraject voorstellen
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controlerenVerbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangenDe graad van hoogdringendheid evaluerenDe interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Aanbod

  • Een maatschappelijke meerwaarde betekenen in deze coronatijden.
  • Tewerkstelling van 38u / week, 30u werken is ook mogelijk.
  • Na enige tijd, is thuiswerk mogelijk.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier