Sales Assistant
Robert Half
ANDERLECHT
1 dag geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Een marktleider met KMO gevoel in Anderlecht is momenteel op zoek naar een Sales Assistant (M / V / X) - leuke functie!

Onze klant is actief in de bouwsector. Ze zijn dringend op zoek naar een Sales Assistant (M / V / X), die op zoek is een afwisselende uitdaging.

De verantwoordelijkheden voor deze functie als Sales Assistant (M / V / X) zijn :

  • Je staat in voor de opvolging van offertes;
  • Je volgt bestellingen op van A tot Z;
  • Je bent het centraal aanspreekpunt voor vragen van klanten (vnl. telefonisch).
  • Je werkt voorstellen uit voor binnentoepassingen (deuren, balustrades, spiegels);
  • Je beheert de algemene mailbox;
  • Je voert allerhande administratieve ondersteunende taken uit binnen het Sales team.
  • Profiel

    De vereiste kwalificaties voor deze functie als Sales Assistant (M / V / X) zijn :

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs, een eerste ervaring is een plus;
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede basiskennis van het Frans;
  • Je hebt een goede kennis van MS Office, in het bijzonder kennis van Excel, Word, AW;
  • Je bent leergierig;
  • Je bent dynamisch;
  • Je bent assertief en commercieel;
  • Je bent polyvalent;
  • Je bent hands-on en hebt zin voor verantwoordelijkheid;
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Telefonische oproepen aannemen
  • Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners

    Een boodschap noteren

  • Administratieve dossiers samenstellen
  • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
  • Bestellingen plaatsen

    Aanbod

    Ben je op zoek naar een afwisselende functie in een bedrijf en wil je jezelf steeds verder ontplooien? Dan is deze job iets voor jou! Bij deze onderneming krijg je een aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen als maaltijdcheques en een transportvergoeding.

    Je werkt 37.5u per week en hebt een gezonde work-lifebalans. Bovendien bouw je bovenop het wettelijk minimum ook 3 extra verlofdagen op per jaar.

    Na de initiële interimperiode is er optie tot een vast contract. De onderneming is bovendien heel gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

    Interesse in deze uitzendopdracht? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog!

    Bekijk de website van OfficeTeam voor andere boeiende opportuniteiten binnen office management, customer service, logistiek, aankoop, HR, marketing, administratie en onthaal

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier