Teamleider Housekeeping ZNA Middelheim
ZNA
Antwerpen, BE
6 dagen geleden
source : Zorgjobs.be

Vacaturenummer : 6205

Locatie : ZNA Middelheim in Antwerpen

Afdeling / Bedrijfseenheid : Housekeeping / Facilitaire diensten

Jobtime : 100% (38 uur / week)

Uurrooster : : wisselende shiften van maandag tot en met zondag, inclusief feestdagen

Contract : onbepaalde duur

Ben jij vertrouwd met facility management?

Stuur je graag een team aan waarin je elkaar steunt en stimuleert?

Jouw uitdaging :

  • Samen met andere teamleiders, geef je leiding aan een team van 150 polyvalent medewerkers housekeeping.
  • Hierbij ben je als peter / meter verantwoordelijk voor een 15-tal medewerkers.

  • Je rapporteert aan de Verantwoordelijke Housekeeping.
  • De afdeling dient samen met de Technische Dienst, Dienst Logistiek en de Voedingsdienst ter ondersteuning van de goede, professionele werking van het ziekenhuis.
  • De afdeling Housekeeping is verantwoordelijk voor volgende diensten : SchoonmaakLinnenSleutelbeheerVestiairebeheerVergaderzalenAfhalen van afval en verhuisIntern transportBevoorrading van verschillende sitesPostGoederenontvangstKelderbeheer
  • Hierbinnen ben jij verantwoordelijk voor Cluster A of B :

    Linnen, afhalen van afval en verhuis, intern transport, bevoorrading, post en goederenontvangst

    Schoonmaak, linnen, sleutelbeheer, vestiairebeheer, vergaderzalen en kelderbeheer.

    Deze verantwoordelijkheidsdomeinen kunnen altijd nog wijzigen.

  • Je organiseert, coördineert en controleert de dagdagelijkse werkzaamheden binnen de afdeling Housekeeping, op een zo efficiënt en correct mogelijke wijze.
  • Je geeft leiding aan een team van polyvalent medewerkers.
  • Je geeft de juiste richting aan en stuurt bij op de werkvloer indien nodig.

    Je coacht hen en stimuleert hun groei en ontwikkeling.

  • Je promoot teamwerk en klantvriendelijkheid, en stimuleert een goede samenwerking met andere departementen.
  • Je volgt de kwaliteitsbewaking op, zowel voor de dienstverlening in uitbesteding als deze in eigen beheer.
  • Je maakt de dienstroosters op voor jouw team en behartigt de dagelijkse toewijzing van de taken aan de medewerkers.
  • Je verwerkt allerlei administratie, verbonden aan de activiteit en het personeel.
  • Je gaat actief op zoek naar meer efficiënte en professionele werkwijze en brengt hiertoe ook de nodige suggesties naar voor.
  • Je organiseert plannings- en waarderingsgesprekken en voert deze ook uit.
  • Je werkt in een variabel uurrooster .
  • Je bent bereid meerprestaties te leveren, die je achteraf mag compenseren.

  • Je bent bereid om ook in de andere ZNA-sites te werken.
  • Jouw troeven :

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door relevante werkervaring.
  • Je kan vlot werken met Word, Excel , Outlook en SAP, of bent bereid dit snel te leren.
  • Je beschikt over leidinggevende kwaliteiten.
  • Je bent in het dagelijks functioneren gefocust op een open en duidelijke communicatie, de opvolging en empowerment van je medewerkers, competentieontwikkeling en je werkt mee aan ZNA als leuke werkplek.

  • Je bent een organisatorisch talent en gaat adequaat om met onverwachte situaties.
  • Je bent assertief, met de nodige diplomatie.
  • Je neemt verantwoordelijkheid op en geeft zelf het goede voorbeeld.
  • Je neemt een collegiale houding aan en bent eerlijk en objectief in optreden en handelen.
  • Je hebt belangstelling voor het ontwikkelen van nieuwe technieken en het zoeken naar nieuwe producten en materialen.
  • Je bent bereid tot bijscholing rond actuele problematieken en vernieuwingen met betrekking tot de afdeling.
  • Je bent flexibel in denken en handelen, zodat je plotselinge problemen snel en soepel kan oplossen.
  • Je herkent jezelf in de ZNA-kernwaarden : met jouw klantgerichte en positieve ingesteldheid hou je mee onze reputatie hoog.
  • Je handelt op een respectvolle manier, bent gemotiveerd en betrokken in jouw werk.

    Daarbij ben je kostenbewust en resultaatgericht.

  • Je bent als leidinggevende in je dagelijks functioneren gefocust op een open en duidelijke communicatie, opvolging en empowerment van medewerkers, competentie-
  • ontwikkeling en een constructieve en aangename werksfeer binnen je team.

    Dit mag je van ons verwachten :

  • Prettig werkklimaat met erkenning en ondersteuning voor jouw ambities, inbreng en creativiteit.
  • Contract onbepaalde duur , te starten in onderling overleg.
  • Evenwichtig loonpakket met talloze extra’s (o.a.
  • maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer, enz.)

  • Maar dat is lang niet alles! Ontdek hier alle voordelen van een job bij ZNA, want wij leggen je als medewerker graag in de watten.
  • Nog vragen?

    Meer info over de wervingsprocedure? Contacteer HR rekrutering ZNA op 03 217 79 90.

    Meer weten over de functie? Contacteer de verantwoordelijken Housekeeping ZNA Middelheim : Christine Ramael, op 03 280 41 71 of Gunther Vandenboer op 03 280 41 75.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier