Broking Support Casualty
Aon
Diegem, Flemish Brabant, BE
5 dagen geleden

Job Description

Broking Assistant Casualty

Functie

De Broking Assistant werkt nauw samen met de Broker om de administratieve opvolging te verzekeren voor het beheer van de polissen.

De Broking Assistant staat ook in direct contact met de klanten, verzekeraars en Account Managers en dient goede relaties met hen te onderhouden.

Wat zijn de belangrijkste taken van de Broking Assistant ?

Voor het beheer van de polissen :

  • Nauwkeurig opvolgen dat we de documenten, opgesteld door de verzekaar, goed ontvangen
  • Opstellen van documenten (polissen of aanhangsels) volgens de instructies ontvangen van de Broker
  • Encoderen van de polissen en aanhangsels in het centraal informaticasysteem (Algemene gegevens, facturatie, dekking, verzekeraars, regularisatie, )
  • Opvolgen dat de documenten ondertekend worden door de klant en de verzekeraar, na controle door de Broker
  • Het boeken van termijnpremies en contante premies
  • Het verwerken van premieafwijkingen
  • Beheer en opvolging van de dekkingen die tijdelijk verlengd moeten worden (met akkoord van de Broker)
  • Beheer en opvolging van de administratieve wijzigingen die dienen aangebracht te worden aan de contracten (naamswijziging, adreswijziging, )
  • Autonoom beheer van eenvoudige reisverzekeringen
  • Autonoom beheer van Special Events, Groepsreizen,
  • Premieaanpassingen (andere dan AO)
  • Uitgave standaardcertificaten
  • Opvolgen van de ontvangst van de door de verzekeraars afgegeven certificaten
  • De zuivere administratieve taken :

  • Opstellen van mails en brieven
  • Kopies maken, scannen
  • Klassement (papier en elektronisch), archiveren
  • Beheer van inkomende en uitgaande post
  • Opvolgen mailboxen
  • Opvolgen van het vervaldagenbestand voor de eigen dossiers als voor de dossiers van de Broker die hij assisteert
  • Telefonische permanentie verzorgen bij afwezigheid
  • Profiel

  • Je hebt een Bachelor diploma (Office Management, Business Administration, Verzekeringen )
  • Je bent spreekt vlot Nederlands en beschikt over een goede kennis van het Engels en het Frans;
  • Je houdt van analyse en cijferwerk en bent nauwkeurig
  • Je bent sterk in administratieve opvolging en beheerst MS office (Word, Excel, Powerpoint) zeer goed
  • Naast dynamisch ben je leergierig, stressbestendig, en weet je van aanpakken.
  • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden en kan goed prioriteitn stellen.
  • Interesse?

    Je wilt meer weten over Aon en deze vacature? Solliciteer bij de marktleider en stuur meteen jouw gedetailleerde CV naar work aon.be.

    LI-DNI

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier