Job Description
Broking Assistant Casualty
Functie
De Broking Assistant werkt nauw samen met de Broker om de administratieve opvolging te verzekeren voor het beheer van de polissen.
De Broking Assistant staat ook in direct contact met de klanten, verzekeraars en Account Managers en dient goede relaties met hen te onderhouden.
Wat zijn de belangrijkste taken van de Broking Assistant ?
Voor het beheer van de polissen :
Nauwkeurig opvolgen dat we de documenten, opgesteld door de verzekaar, goed ontvangen
Opstellen van documenten (polissen of aanhangsels) volgens de instructies ontvangen van de Broker
Encoderen van de polissen en aanhangsels in het centraal informaticasysteem (Algemene gegevens, facturatie, dekking, verzekeraars, regularisatie, )
Opvolgen dat de documenten ondertekend worden door de klant en de verzekeraar, na controle door de Broker
Het boeken van termijnpremies en contante premies
Het verwerken van premieafwijkingen
Beheer en opvolging van de dekkingen die tijdelijk verlengd moeten worden (met akkoord van de Broker)
Beheer en opvolging van de administratieve wijzigingen die dienen aangebracht te worden aan de contracten (naamswijziging, adreswijziging, )
Autonoom beheer van eenvoudige reisverzekeringen
Autonoom beheer van Special Events, Groepsreizen,
Premieaanpassingen (andere dan AO)
Uitgave standaardcertificaten
Opvolgen van de ontvangst van de door de verzekeraars afgegeven certificaten
De zuivere administratieve taken :
Opstellen van mails en brieven
Kopies maken, scannen
Klassement (papier en elektronisch), archiveren
Beheer van inkomende en uitgaande post
Opvolgen mailboxen
Opvolgen van het vervaldagenbestand voor de eigen dossiers als voor de dossiers van de Broker die hij assisteert
Telefonische permanentie verzorgen bij afwezigheid
Profiel
Je hebt een Bachelor diploma (Office Management, Business Administration, Verzekeringen )
Je bent spreekt vlot Nederlands en beschikt over een goede kennis van het Engels en het Frans;
Je houdt van analyse en cijferwerk en bent nauwkeurig
Je bent sterk in administratieve opvolging en beheerst MS office (Word, Excel, Powerpoint) zeer goed
Naast dynamisch ben je leergierig, stressbestendig, en weet je van aanpakken.
Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden en kan goed prioriteitn stellen.
Interesse?
Je wilt meer weten over Aon en deze vacature? Solliciteer bij de marktleider en stuur meteen jouw gedetailleerde CV naar work aon.be.
LI-DNI