Projectleider Elektrische Installaties Gebouwen & Service
MANPOWER
EVERGEM
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als Projectleider Elektrische Installaties Gebouwen & Service ben je verantwoordelijk voor de technische, financiële,

commerciële en administratieve opvolging van de tertiaire en industriële bouwprojecten. Je staat eveneens in voor de kwaliteit, veiligheid en milieuaspecten van de uitgevoerde werken.

Kortom je bent verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van een project

van a tot z. Op basis hiervan ga je de planning opmaken, werfvergaderingen inplannen, materiaal

bestellen, onderaannemers aanspreken indien nodig, werven opstarten, teams aansturen en opvolgen tot de oplevering.

Hierbij bewaak je de kosten, technische specificaties, los je problemen op, maak je vorderingsstaten op om nadien een correcte facturatie te garanderen.

Bedrijfsprofiel :

Manpower Professional Technics & Construct is gespecialiseerd in technische vacatures en leidinggevende vacatures binnen de industrie, technische dienstverlening en bouwsector.

Wij kijken samen met ambitieuze starters en ervaren professionals uit naar een nieuwe stap of wending in hun carrière. Het is ons doel om op een persoonlijke manier zoveel mogelijk opties aan te bieden op maat van de sollicitant.

Je start bij ons steeds met een contract onbepaalde duur vanaf dag één.

Voor een KMO met meer dan 50 jaar expertise in elektriciteitswerken, regio Evergem, kijk ik uit naar een Projectleider Elektrische Installaties Gebouwen & Service.

Profiel

Als Projectleider Elektrische Installaties heb uiteraard stevige kennis van elektriciteit (door opleiding / professionele ervaring).

Je hebt reeds ervaring in een gelijkaardige functie. Als persoon ben je een duizendpoot, je haalt voldoening uit plannen en organiseren,

klantencontact, mensen aansturen, moeilijkheden of problemen oplossen en verantwoordelijkheid en beslissingen opnemen.

Tenslotte kan je goed klantenrelaties onderhouden en uitbouwen en heb je goede communicatieve vaardigheden.

Jobgerelateerde competenties

  • De materialen kiezen en de voorraad grondstoffen en verbruiksgoederen aanleggen
  • De activiteiten van een team coördinerenEen organisatie leiden
  • De voortgang van de werkzaamheden en de uitvoering controleren
  • Aanbod

    Na een degelijke inloopperiode krijg je een belangrijke functie met veel autonomie, variatie en techniek binnen een groeiend bedrijf met veel ervaring en expertise.

    Je kan je verder ontwikkelen via een persoonlijk groei- en opleidingstraject door zowel interne als externe opleidingen.

    Deze zijn mogelijk afhankelijk van jouw behoefte en worden aangemoedigd.

    Je start vanaf dag één met een vast contract. Voor jouw inzet krijg je een competitief salarispakket (afhankelijk van jouw ervaring) met extralegale voordelen (maaltijdcheques van 8 euro, groeps-en hospitalisatieverzekering (DKV), onkostenvergoeding, GSM, tablet, firmawagen, tankkaart, .

  • Tot slot zijn de vakantiedagen (met 6 ADV dagen boven de wettelijke verlofdagen, 39u / week) vrij te kiezen. Verdere vakantieopbouw mogelijk via overuren (geen verplichting).
  • Interesse? Solliciteer snel door je cv te verzenden naar jan.callens manpower.be. Je ontvangt antwoord binnen de 48 uur.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier