Customer Care Advisor
Europ Assistance Belgium
Oudergem, Brussels, BE
10 uur geleden
source : Monster

Europ Assistance is in België dé referentie als het op bijstand aankomt. Al meer dan 50 jaar lossen we de meest uiteenlopende problemen van onze diverse klanten op.

Hoeft het nog gezegd dat we een zeer betrouwbaar bedrijf zijn dat oog heeft voor klantentevredenheid? Met onze 220 medewerkers zijn we een middelgrote onderneming die snel kan inspelen op de nieuwe tendensen op de markt en in onze samenleving.

Empathie, innovatie, pragmatisme en samenwerking zitten in ons DNA. Respect en diversiteit zijn onze 2 basiswaarden die ervoor zorgen dat Personeelstevredenheid bij ons geen hol woord is.

Wij geloven dat iedereen het verschil kan maken! Functie Maken gelukkige klanten jou ook gelukkig? Hou je van klantencontacten en vind je het uitdagend al hun vragen te beantwoorden ?

Zit verkopen je in het bloed? Wil je je talenkennis gebruiken zowel geschreven als gesproken? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Customer Care Advisor.

Verantwoordelijkheden Wat ga je concreet doen in deze functie? Jouw rol bestaat uit 2 delen, een commercieel gedeelte en een administratieve opvolging van de klanten- en makelaarscontacten, waarbij je :

  • zorgt voor een professioneel telefonisch onthaal en luistert naar de noden van de klant of makelaar.
  • antwoordt op de meest uiteenlopende vragen van bestaande klanten mbt hun contract, hun dekking, gewenste wijzigingen .
  • de nodige vragen stelt aan prospecten, een volledige behoeftenanalyse doet en hen tenslotte de verzekering voorstelt die perfect beantwoordt aan hun behoeften.
  • contracten opmaakt en de volledige administratieve verwerking van de vragen van de klant voor je rekening neemt
  • het klantenbestand controleert en actualiseert Profiel Wat verwachten we van jou?
  • Je kan je zowel in het Frans als in het Nederlands zeer goed uitdrukken en dit zowel geschreven als gesproken. Kennis van het Engels is een pluspunt
  • Je houdt van klantencontacten
  • Je bent commercieel ingesteld en vindt het uitdagend de klant een voorstel te doen
  • Je hebt minstens een diploma hoger secundair onderwijs
  • Je bent dynamisch
  • Je bent leergierig en wil de verzekeringswereld en onze producten snel leren kennen Aanbod Wat hebben we jou te bieden?
  • Een gevarieerde en uitdagende job
  • Toffe collega’s, een joviale, ongedwongen sfeer en multiculturele omgeving
  • Uitstekende work-life balance (35u per week, 9 dagen op 10 werken, normale kantooruren & geen weekendwerk) en mogelijkheid tot gedeeltijk thuiswerken
  • Contract van bepaalde duur met optie vast
  • Aantrekkelijk salaris en aantrekkelijke extra-legale voordelen (maaltijdchecques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering & terugbetaling van openbaar vervoer)
  • Werkplek die vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier