Customer Care Manager
FrieslandCampina
Destelbergen, Belgium
5 dagen geleden

Als Customer Care Manager heb je de verantwoordelijkheid over een team dat elke dag opnieuw de extra mile gaat om klanten te helpen, tevreden te stellen en de verwachtingen te overstijgen.

What we ask

  • Je redeneert op masterniveau en hebt relevante ervaring in een commerciële omgeving
  • Je hebt passie voor de klant en houdt ervan om de verwachtingen van de klant te overstijgen
  • Je bent een geboren coach met een goede dosis people skills en kan een team naar een hoger niveau tillen
  • Je gaat pro actief te werk, bent hands-on en een echte teamplayer
  • Je bent een enthousiast persoon die ervan houdt om sales en supply chain vlot te laten verlopen. Je hebt een open blik en kijkt kritisch naar bestaande processen waarbij je continu op zoek gaat naar verbeteringen.
  • Je beschikt over goede communicatieve en analytische vaardigheden.
  • Je bent stressbestendig en weet om te gaan met de complexiteit van supply chain en veeleisende klanten.
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Kennis van Excel, PowerPoint en SAP
  • What we offer

    We bieden jou een uitdagende, veelzijdige functie in een commerciële omgeving.

    Je maakt onderdeel uit van een (h)echt en professioneel team in een internationale setting met doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden.

    Vacancy description

    Beschrijving van de verantwoordelijkheden :

  • Customer Care strategie : het optimaliseren en uitvoeren van de Customer Care strategie voor de eigen Customer Care afdeling waarbij je steeds een adequate en tijdige uitvoering van order management borgt.
  • Daarnaast lever je ook input aan voor Customer SC & BG S&OP strategie.

  • Samen met je team zorg je voor de uitvoering van het optimale Order to Cash proces
  • Klachtenbehandeling, rapportering, escalatie wanneer nodig en analyse met oog op verbetering.
  • Customer Collaboration & Service : je zorgt voor een hoge customer service voor onze klanten en bent proactief in het optimaliseren van de processen.
  • Je vertegenwoordigt de (logistieke) stem van de klant binnen de Customer Supply Chain en de interne organisatie en bent verantwoordelijk voor proactieve continue verbetering van de Supply Chain tussen FrieslandCampina en de klant.

  • Strategisch sta je zeer sterk. Je speelt een leidende rol in het verbeteren van processen en efficiency door onder andere in te zetten op digitalisatie, optimalisatie, hierbij vertrek je steeds vanuit het standpunt van het team.
  • Je verzorgt de wekelijkse rapportage van KPIs om van daaruit actieplannen op te stellen. Je zal deze verbeteringen leiden of deelnemen aan (cross department) verbeterteams
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier