Customer Service Medewerker (M/V/X)
Itzu Jobs
Regio Antwerpen, BE
2 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Ben jij een solutionmaker en help je graag mensen verder? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze klant te Antwerpen zijn wij op zoek naar een Customer Service medewerker die in direct contact staat met de eindklanten van 1 van de grootste telecombedrijven.

Je behandelt een brede waaier aan vragen en problemen aangaande facturatie, verhuis, directe verkoop,... .

Je staat in voor een efficiënte, deskundige en aangename dienstverlening zodat iedereen die contact opneemt met de klantendienst geholpen wordt met zijn probleem en het juiste advies krijgt :

  • Je geeft een antwoord op de vragen van klanten, dat kan zijn voor de dienst facturatie, vragen over het abonnement, vaste telefonie, internet, verhuis,... .
  • Je behandelt aanvragen op een gepersonaliseerde manier om zo je vertrouwensband met de klant op te bouwen.
  • Je promoot de voordelen en diensten van het bedrijf.
  • Je werkt van maandag tot zaterdag, dit in flexibele uurroosters!

    Profiel

    Je kan minstens een A2-diploma voorleggen of bent gelijkwaardig door ervaring.

    Een succesvolle helpdeskmedewerker heeft een positieve ingesteldheid en zet de klant centraal.

    Je beschikt over een uitstekende communicatieve vaardigheid in het Nederlands, Engels is een pluspunt.

    Je kan zelfstandig werken.

    Je hebt een affiniteit met TV / internet en mobiele producten.

    Je bent flexibel naar werktijden.

    Je hebt een commerciële ingesteldheid.

    Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controlerenVerbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Aanbod

    Onze klant biedt jou de mogelijkheid om zeer snel op te starten.

    Daarnaast kom je terecht in een fijn team, een aantrekkelijk loon en een opleidingsplan.

    Tot slot kan je in de toekomst van thuis uit werken, nadat je de targets hebt bereikt en je zelfstandig kan werken.

    Deze functie staat open voor iedereen

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier