VERANTWOORDELIJKE BOEKHOUDING EN FINANCIËN
11.11.11
Brussel
11 dagen geleden

Locatie : Fedasil

Doel van de functie :

U assisteert de adjunct-directeur Begroting & Financiën bij de voorbereiding, uitvoering en controle van het begrotingsbeleid van het Agentschap.

U organiseert en controleert de boekhoudkundige, budgettaire en financiële processen binnen Fedasil in overeenstemming met de geldende wetgeving.

U coördineert, leidt en ontwikkelt "ondersteunende" projecten of projecten die verband houden met begrotingsprocedures om de bestaande procedures te verbeteren.

U geeft leiding aan uw medewerkers en treedt op als "coach" om het kennisniveau van uw medewerkers te verhogen en de werking van de dienst te optimaliseren.

Context van de functie :

De dienst Budget & Financiën bestaat uit 5 afdelingen : Budget & beheerscontrole, Boekhouding, Aankopen, Conventiebeheer en Beheer en Onderhoud van ERP.

Binnen Fedasil rapporteert u aan de adjunct-directeur Begroting & Financiën.

U werkt nauw samen met uw collega-adviseurs van de afdelingen Budget & Financiën.

Op het niveau van de federale overheid onderhoudt u contacten met de Inspectie van Financiën, het BOSA, de bedrijfsrevisoren en het Rekenhof.

Uw taken :

Zorgen voor de dagelijkse leiding door de activiteiten en taken van medewerkers binnen de afdeling te plannen en te verdelen

Begeleiden, monitoren en evalueren van de kwaliteit van het werk van medewerkers

Uw technische expertise ter beschikking stellen om problemen van medewerkers op te lossen, hun kennis te ontwikkelen en hun integratie te vergemakkelijken

Zorgen voor de regelmatigheid en nauwkeurigheid van de boekhoudkundige verrichtingen om ervoor te zorgen dat de boekhoudkundige overzichten binnen de vereiste termijn en vorm worden opgesteld

Het management informeren en adviseren over alle kwesties in verband met het beheer van begrotingsmiddelen en over de risico's in verband met het beheer van boekhoudkundige en begrotingsprocedures die gevolgen kunnen hebben voor de organisatie

Actief deelnemen aan de ontwikkeling van het management controle- en rapportagesysteem zodat het efficiënt, transparant en geautomatiseerd is (dashboards, implementatie van relevante indicatoren)

Uitvoeren van financiële analyses en kosten-batenanalyses op basis van extrapolatie- en prognosetechnieken, data-analyse en rapportagetechnieken om rapporten en advies te verstrekken

Vergaderingen organiseren, werkgroepen initiëren en activeren en netwerken opbouwen

Initiatieven nemen om projecten te valideren, helpen bij de uitvoering ervan en toezicht houden op de uitvoering.

Uw profiel :

Vereiste diploma : U hebt een master / licentie in de toegepaste economie, handelswetenschappen, bedrijfsbeheer, handelswetenschappen of dergelijke (niveau A).

Bewezen ervaring in een functie op master-niveau van minimaal 6 jaar is vereist.

Voor attachés (A1-niveau) die behoren tot het personeel van het Federaal Agentschap voor de Opvang van Asielzoekers, bedraagt de vereiste anciënniteit minstens 3 jaar binnen Fedasil.

Bewezen beroepservaring in een vergelijkbare functie is vereist.

Kennis van de voorschriften voor de overheidsbegroting die betrekking hebben op instellingen van openbaar belang is een pluspunt.

U beheerst de algemene boekhouding en beschikt over goede managementvaardigheden.

U beschikt over een uitstekende kennis van traditionele office tools en meer in het bijzonder Word, Excel, Access en Powerpoint, waarmee u rapportage-

en beheertools kunt creëren en ontwikkelen.

U hebt een zeer goede kennis van het Frans.

U hebt goede analytische vaardigheden en je hebt een synthetische geest.

U neemt initiatief en je bent dynamisch.

Ons aanbod :

Voltijds contract van onbepaalde duur (38u / week).

Bruto maandelijks startloon (geïndexeerd) volgens de geldende barema's binnen de overheid; Voor niveau NA31 : tussen 4515 en € 5349 in functie van uw relevante professionele ervaring.

Flexibel uurrooster

Gratis openbaar vervoer voor het woon-werkverkeer.

26 vakantiedagen op jaarbasis (direct bij indiensttreding en in verhouding tot de prestaties en het werkregime).

Elektronische maaltijdcheques.

Patronale bijdrage in de hospitalisatieverzekering.

Aanbod aan mogelijkheden om uw competenties en professionele kennis uit te breiden.

Kiezen voor Fedasil betekent kiezen voor een boeiende multiculturele werkomgeving. Door onze missie bevinden we ons in de kern van de samenleving, van buurtproblematiek tot internationaal niveau.

Fedasil is een organisatie waar flexibiliteit en innovatie sterk worden gewaardeerd.

Selectieprocedure :

Indien deze functie u interesseert, gelieve te solliciteren door uw motivatiebrief, een CV en een kopie van diploma te sturen via de link boven of onder de vacature op www.fedasil.be .

De kandidaturen worden aanvaard tot en met 21 / 06 / 2018 om middernacht.

De selectietest zal plaatsvinden op de hoofdzetel van Fedasil in Brussel (datum nog te bepalen)

Kandidaten die in het buitenland een diploma hebben gekregen in een andere taal dan het Frans of het Nederlands en een gelijkstelling van diploma of attest kunnen voorleggen dat wettelijk erkend is, moet een officieel bewijs van deze gelijkstelling bij hun kandidatuur toevoegen.

De kennis van de taal van de functie waarvoor de kandidaat met een anderstalig diploma solliciteert, wordt beoordeeld via een taalexamen bij Selor.

Gelieve ook het attest toe te voegen dat bewijst dat je geslaagd bent voor dit examen.

De preselectie gebeurt op basis van het CV en de motivatiebrief. Alleen kandidaten die het best beantwoorden aan de vereisten van de functie worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.

Twee selectierondes met een gesprek en een praktische proef zullen uitmaken of het profiel van de kandidaat overeenkomt met de vereisten van de functie.

Wij moedigen diversiteit aan en moedigen personen met een handicap aan om zich kandidaat te stellen. Fedasil biedt, indien dit noodzakelijk is, de mogelijkheid tot redelijke aanpassingen van het selectieproces en de werkplek.

Indien u een aanpassing van de procedure wenst, gelieve dit te vermelden in uw kandidatuur.

Aarzel niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst voor meer informatie over de functie.

De kandidaten die geslaagd zijn voor de selectietest, maar die niet weerhouden zijn, komen in een wervingsreserve ( alle sorten of contracten) die een jaar geldig is.

Solliciteren
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier