Customer Care Agent
Brussels Airport
Brussels, Belgium
2 uur geleden

Apply HereBack

Jouw vluchtinstructies

  • Als Customer Care Agent streef je ernaar om onze klanten zo een optimaal mogelijke service aan te bieden, door op een klantvriendelijke en- proactieve manier hun vragen, opmerkingen en klachten te beantwoorden, en dit via social media, mail en telefoon
  • Je werkt vanuit het kloppend hart van de luchthaven en onderhoudt interdepartementale contacten, om op de hoogte te blijven van de laatste operationele informatie
  • Je bent de stem van onze passagiers; je consolideert de klantenfeedback in rapporten die op regelmatige basis aan de Customer Care Coördinator, Welcome Center Manager en andere departementen worden gecommuniceerd, met het oog op het verbeteren van de Passenger Experience en het bereiken van de relevante strategische doelstellingen binnen het bedrijf.
  • Je denkt proactief mee aan de verbetering van onze B2C communicatie en werkt mee aan projecten om deze uit te werken
  • Je bent operationeel schakelbaar wanneer nodig in de verschillende diensten en functies binnen het Welcome Center en Passenger Services.
  • Je rapporteert aan de Welcome Center Coordinator die rapporteert aan de Welcome Center Manager.
  • Jouw paspoort

  • Je behaalde een Bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste ervaring binnen een klantenservice of contact center.
  • Je bent gefascineerd door Social Media en webcare, weet je boodschap te bundelen in een beperkt aantal karakters en bent altijd op de hoogte van de laatste trends Je hebt een klantgerichte focus en stelt alles in het werk om onze klanten zo een optimaal mogelijke service te bieden.
  • Je hebt kennis van het luchthavengebeuren en de topografie van de luchthaven of bent bereid dit te leren.
  • Je hebt kennis van de luchthavencodes, - policies en procedures (infohandboek, SAP’s, handleidingen, ) of bent bereid je hierin te verdiepen.
  • Je hebt gebruikerskennis van de courante en de specifieke software.
  • Je bent vlot in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Bijkomende talenkennis is een troef.
  • Je hebt gevoel voor diplomatie en tact.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je komt geduldig over en bent zeer stressbestendig.
  • Je bent bereid te werken in een ploegensysteem,tijdens het weekend, alsook op feestdagen
  • Onze service aan boord

    Bij Brussels Airport werk je in een wereld op zich, vol nieuwe kansen en boeiende uitdagingen. Je komt terecht in een unieke en inspirerende omgeving, die jouw talenten vleugels geeft.

    Bye bye, files! Brussels Airport heeft zijn eigen treinstation, met heel veel verbindingen. Je staat in no time en zonder stress op je werk.

    Ook je step of fiets zijn uiteraard welkom.

    Naast een aantrekkelijk salarispakket bieden wij je ook heel wat niet-financiële voordelen . Wat dacht je van een top-notch verzekeringspakket, kortingen op luchthavendiensten, maaltijdcheques en een mobiliteitspakket?

    Aan boord bij Brussels Airport Company krijg je ook veel ruimte voor personal entertainment : flexibele werkuren én occasioneel thuiswerk.

    De check-in

    Zin gekregen om jezelf te overstijgen en mee te reizen naar onze bestemming 2040?

    Stuur jouw CV en motivatiebrief via de daarvoor bestemde link. En wie weet, verwelkomen we je heel binnenkort wel aan boord!

    Meer info?

    Heb je toch nog vragen? Contacteer dan gerust Nina Van Hemelrijck 02 / 753.34.20

    Apply HereBack Powered by CVWarehouse

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier