Dispatcher
Accent Select Services Brussel Zuid
ELSENE
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor de vacature van Dispatcher in Brussel bestaat jouw takenpakket uit volgende taken :

  • Je staat in voor de technische permanentie van de liften van Schindler
  • Je behandelt de inkomende oproepen correct en neemt de nodige maatregelen
  • Je volgt iedere oproep ook administratief op
  • Je verwerkt alle gekregen informatie in het CRM-systeem.
  • Bedrijfsinformatie

    Onze klant bevindt zich, in de bewakingssector. De meldkamer is gelegen in Brussel (Elsene) en dus heel vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

    Het is een meldkamer waar verschillende soorten alarmen van klanten binnenkomen (brandalarmen, technische alarmen, inbraakalarmen en liften van Schindler).

    Ga jij met plezier deze nieuwe uitdaging aan? Neem dan snel contact op met Accent Office & Sales op het nummer 02 421 08 70 of stuur je CV naar brussels.

    select accentjobs.be. Wij kijken alvast uit naar jouw kandidatuur! Surf zeker ook snel even naar www.accentjobs.be en bekijk tal van boeiende opportuniteiten binnen office management, customer service, sales, HR, marketing en administratie!

    Profiel

    Voor de vacature van Dispatcher in Brussel beschik je over volgend profiel :

  • Praat je heel vlot Nederlands en Frans?
  • Ben je communicatief sterk en ben je geduldig?
  • Heb je zin voor verantwoordelijkheid en kan je zowel zelfstandig als in team functioneren?
  • Sta je graag in voor een correcte opvolging van de oproepen?
  • Ben je bereid om te werken in shiften van 7u-14u30 of 14u30-22u (dit verandert week op week)?
  • Bezit je een blanco attest goed gedrag en zeden nummer 596.1 ?
  • Technische kennis is NIET vereist.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
  • De graad van hoogdringendheid evalueren

    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)

  • De activiteiten van een team coördineren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
  • Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)

  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
  • Een vooruitgangstraject voorstellen

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

    Aanbod

    Bij de vacature van Dispatcher in Brussel (Elsene) biedt men jou volgende zaken aan :

  • Een contract met optie vast
  • Je krijgt de eerste werkweek een opleiding on the job
  • Loon is volgens barema van het PC200
  • Je werkt 37,5 uur per week en dit in shiften : 07u00 tot 14u30 of 14u30 tot 22u00 van maandag tot vrijdag. Af en toe werk je één dag in het weekend (in totaal 12u) van 08u00 tot 20u
  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier