logistiek administratie medewerker - eeklo
Randstad
Eeklo, Oost-Vlaanderen
7 dagen geleden

job description

Kun jij nauwkeurig werken en goed plannen? Wil jij werken in een functie als logistieke medewerker? Dan is dit de perfect vacature voor jou!!!Wat zijn jouw taken?

  • Order opvolging van A tot Z- beheren van Just-in-Time in- en uitstroom van goederen- Planning opmaken in Monday- Relatie onderhouden met klanten, leverancier &plaatsers-
  • Verwerken van offertes tot orders- Bestellen van de Cooking artikelen- Je bent verantwoordelijk voor je administratieve opdrachten-

    Coördinator tussen plaatsers, logistiek, bouwpromotor, ..- Opvolging van orders - Verzorging van dienst na verkoop

    qualification

    COMPETENTIES : - Sterk in organisatie en plannen- Ervaring in logistieke planning- Stressbestendig- Je kan omgaan met conflicten-

    Resultaatgericht & probleemoplossend- Zin voor initiatief, energiekVAARDIGHEDEN- MS Office toepassingen- Kennis van de business in Cooking-

    Taalvaardig : Nederlands, Engels Een fulltime job met eerst een interne opleiding. Daarna mag u zich verwachten aan een uitdagende en boeiende functie in een groeiend bedrijf.

    U wordt opgenomen in een enthousiast team waar u zich meteen zal thuis voelen.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier