Administratief/financieel bediende
Accent
Gullegem, BE
1 dag geleden

Onze klant is een dynamische en innoverendefamiliale KMO, gelegen te Gullegem. Het bedrijf realiseert jaar najaar een enorme groei en bouwt continu aan zijn toekomst doorverdere geografische marktuitbreiding en toevoeging van nieuweproductgroepen aan het bestaande gamma.

Daarvoor zoeken ze continunieuwe collega's om het team teversterken.

Functiebeschrijving

Voorde vacature van Administratief Financieel bedienden voor eenbedrijf te Gullegem bieden we u volgend gevarieerd takenpakket aan.

Je geeft ondersteuning op 3 afdelingen; Boekhouding, Credit Control& Personeel : Boekhouding :

  • Je bent vollediginzetbaar in de algemene boekhouding
  • Dagelijkshelp je mee met het operationele luik; inboeken van facturen enbetalingen
  • Je geeft ondersteuning bijklantenfacturatie
  • Je bent in staat om BTW enIntrastat aangiftes zelfstandig en correct in te dienen
  • Credit Control :

  • Je helptde creditcontroller voor de opvolging van openstaandeklantenvorderingen
  • Personeel :

  • Je assisteert de HR Officer hoofdzakelijk in decorrecte opvolging van de tijdsregistratie / verwerking van deafwezigheden en opmaak van de contracten
  • Functie-eisen

    Voorde vacature van Administratief Financieel bediende zijn we op zoeknaar :

  • Je beschikt over een boekhoudkundigdiploma en minstens 5 jaar relevante werkervaring
  • Kennis van BTW formaliteiten is noodzakelijk
  • Je beschkt over een vlotte talenkennisNederlands, Frans en Engels
  • Goede kennis vanMS Office, kennis van Dynamics AX is een plus
  • Samenwerken : het vermogen hebben om samen metanderen constructief bij te dragen tot een gezamenlijk resultaat.
  • Zin voor initiatief : je ziet opportuniteitenen weet die om te zetten in gepaste acties.
  • Jewerkt heel nauwkeurig, efficint en respecteert deadlines endoelstellingen
  • Arbeidsvoorwaarden

    Webieden jou een veelzijdige functie aan in een groeiende &familiale onderneming. Je zal deel uitmaken van een dynamisch teamwaar je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen.

    Wij kunnenje tl van redenen geven om te kiezen voor dit bedrijf. Een greep :

  • Sterk groeiend en financieel gezondeonderneming.
  • Moderne & innovatieveproducten.
  • Sterke aanwezigheid in de media, opfacebook, ... trots om deel te maken van dit team.
  • Vlotte bereikbaarheid en filevrije omgeving.
  • Zeer ruime parkeergelegenheid aan het bedrijf.
  • Lekkere broodjes te bestellen n onzevriendelijke portier wijst je de weg.
  • Jouwinzet en motivatie worden beloond met mooie loonsvoorwaarden,aangevuld met extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques.
  • Op tijd en stond een appreciatie voor hetharde werk, in de vorm van zomerbbq, een ijskar, ...
  • Uren : Je werkt in een 39u week van maandagtot en met vrijdag : Maandag tot donderdag : 8-17h Vrijdag : 8-16h Vanapril tot en met juli werk je 1u extra per dag (7h30 starten en30min.

    middagpauze ipv 60 min.), hierdoor bouw je extra recup opVerlof : 20 wettelijke verlofdagen + 6 ADV Collectief verlof : +-vanaf 1 tot en met 15 augustus (+ 1 week ervoor of 1 week erna)Eindejaarsperiode (2 weken) +- vanaf 24 december tot en met 7 / 01 Inhet hoogseizoen (april-juli) kan er geen verlof opgenomen worden.

    Loon : Loon volgens ervaring en opleiding Maaltjidcheques twv 5,77+ hospitalisatieverzekering Benieuwd naar meer? Contacteer ons snelvia +32 (0)56 36 15 70 of viawafae.kastit accentjobs.be

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier