Payroll & HR Assistant - 4/5de
ADECCO EC VLAANDEREN NOORD
Antwerpen, Antwerpen, België
6 dagen geleden
source : Jobat

Maak je graag deel uit van een dynamische omgeving waar ruimte is om je job vol met afwisseling te kunnen uitvoeren? En ben je gebeten door Payroll en Administratie en kan je hiervoor terugblikken op minimum 3 jaar relevante werkervaring?

Onze klant in Ranst is ter uitbreiding op zoek een HR payroll assistant.

Als HR Payroll Assistant ben je verantwoordelijk voor de volgende taken :

  • Instaan voor het onderhouden van het tijdsregistratiesysteem, het uitvoeren van de loon- en personeelsadministratie van 175 medewerkers (arbeiders, bedienden en uitzendkrachten) rekening houdend met de geldende sociale wetgeving en richtlijnen binnen de organisatie.
  • Controleren van de tijdsregistratie en verzorgen van de payroll in samenwerking met het sociaal secretariaat.
  • Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de medewerkers inzake payroll, personeelsadministratie en sociale wetgeving.

  • Instaan voor de administratieve ondersteuning van personeelsdossiers en aanverwante sociale documenten waaronder dossiers inzake tijdskrediet, educatief verlof, terugbetaling subsidies, berekening vakantierechten, hospitalisatie- en groepsverzekering, kinderbijslagfonds, opvolging medische onderzoeken, arbeidsongevallen, onthaalbeleid,
  • Opvolging van administratie en garanderen van correcte loonverwerking.
  • Je maakt de maandelijkse HR rapporteringen tijdig op die betrekking hebben op het HR dashboard inzake absenteïsme, arbeidsongevallen, headcount, tewerkstellingsinformatie,
  • Je biedt ondersteuning en advies aan medewerkers, leidinggevenden m.b.t. administratie en communicatie.
  • Je rapporteert aan de HR Manager.
  • Interesse? Solliciteer dan onmiddellijk via www.adecco.be en vergeet achteraf je sollicitatie niet te bevestigen.

    Wij contacteren je graag voor een kennismakingsgesprek.

    Je behaalde een bachelor diploma bij voorkeur personeelswetenschappen en je kan terugblikken op

    minstens 3 jaar relevante payroll ervaring.

    Je beheerst vlot de Nederlandse taal in woord en geschrift en hebt basiskennis van het Engels en het Frans.

    Je bent sterk met cijfers en kan zeer vlot werken met het Office pakket (Excel / Word PowerPoint)

    Kennis van het payroll softwarepakket Blox (SD Worx) en Protime (tijdsregistratie) is een troef.

    Je hebt een goede kennis sociale wetgeving.

    Je bent nauwkeurig, administratief en organisatorisch sterk en weet dit te combineren met de nodige accuraatheid en discretie.

  • Je bent gedreven, enthousiast en kan je goed prioriteiten stellen en behoud je je zin voor verantwoordelijkheid;
  • Je bent kritisch ingesteld, stressbestendig en getuig je van de nodige professionaliteit en pro-activiteit met het oog op structuur en administratieve organisatie.

    Een uitdagende deeltijdse functie (tewerkstelling van 80%) met ADV-dagen.

    Je komt terecht in een boeiende en stabiele onderneming met korte beslissingslijnen en een hoogtechnologisch productieproces waarin continu geïnvesteerd wordt.

    Je krijgt de nodige verantwoordelijkheid en een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.

    Daarnaast bieden wij je een toffe, afwisselende job met ruimte voor initiatief in een dynamische no nonsense en hands-on werkomgeving.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier