Assistent-winkelverantwoordelijke (m/v)
Konvert Interim Diegem
Zaventem, BE
3 dagen geleden

Profiel

Als (assistent) winkelverantwoordelijke neemt u de leiding over een team medewerkers en bent u (mede) verantwoordelijk voor de goede werking van de winkel.

  • U wordt bijgestaan door een assistent winkelverantwoordelijke. U bekijkt uw winkel met een kritisch oog. U draagt zorg voor een goede opvolging van de interne procedures, oa;
  • urenregistratie en personeelsplanning, merchandisingsregels, kassaprocedure, bestel procedure, interne reglementen en andere zaken die door het team en uzelf dagelijks dienen opgevolgd te worden.

    U bent een goed motivator en weet de juiste prioriteiten te leggen. U komt terecht in een dynamische omgeving en een aangename sector.

    U rapporteert rechtstreeks aan de regioleider. (Als assistent rapporteert u rechtstreeks aan de winkelveranwoordelijke

    Aanbod

    De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyserenEen vooruitgangstraject voorstellen.

    De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...). De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken.

    De producten ontvangenDe levering met de bestelbon controlerenProducten opslaan of in afdelingen plaatsen. De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen.

    De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen. De voorraad opvolgen, tekorten vaststellenBestellingen plaatsen.

    Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...). Klanten adviseren en informeren over productenProducten verkopen Een boeiende en uitdagende job in een financieel gezond groeibedrijf.

    Een voltijds contract op basis van 35u / week.Wij bieden je een afwisselende job die je op zelfstandige wijze kan uitoefenen waarbij je kunt rekenen op een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen.

    Vereiste kwalificaties

    Je hebt minimum 3 jaar retail ervaring in een soortgelijke functie.Je bent een gedreven verkoper.Je bezit ondernemerszin, teamspirit en passie voor de klant.

    Je hebt ervaring met peoplemanagement.Je straalt enthousiasme uit.Je bent diplomatisch en imagobewust.Je hebt een hands-on mentaliteit en denkt oplossingsgericht.

    Je bent een organisatietalent en je werkt ordelijk en nauwkeurig.Je beschikt over de nodige communicatieve vaardigheden.Je kan zelfstandig werken.

    Je bent flexibel (zaterdagwerk en uitzonderlijk zondagwerk).Je beheerst het Microsoft Office pakket.Je bent tweetalig Nederlands / Frans.

    Schriftelijk en mondelingJe hebt een rijbewijs B en beschikt over een voertuig.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier