Service Center consulent
CHRISTELIJKE MUTUALITEIT LIMBURG
HASSELT
6 uur geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

CM helpt niet minder dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de

dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan.

Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé.

Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen : Bij ons leeft het.

Telefoneren en mailen doe je met plezier? Mensen helpen is helemaal jouw ding? Lees dan zeker verder!

Je functie

Voor onze CM-klanten zijn wij op zoek naar gemotiveerde Service center consulenten. De ideale kandidaat zorgt voor een warme telefonische dienstverlening en gidst onze klanten doorheen ons ruim aanbod.

Als eerste aanspreekpunt sta je klanten telefonisch te woord die vragen hebben over de verplichte ziekteverzekering, onze diensten en voordelen en vragen in verband met zorg.

Je zoekt de vraag achter de vraag en geeft duidelijke informatie op maat van het lid. Je doet dit op een klantvriendelijke, persoonlijke en pro-actieve manier en zorgt zo voor een excellente klantbeleving.

Ook volbreng je diverse administratieve taken, volg je de mailbox op en neem je indien nodig zelf contact op met onze klanten.

Deze contactnames staan in verband met dossieropvolging, maar ook met (after)sales.

Je bent trots op CM en laat geen kans onbenut om het aanbod van CM te promoten naar zowel leden als niet-leden.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Telefoneren en mailen is echt jouw ding
  • Je bent een dienstverlener in hart en nieren
  • Je hebt een passie voor gezondheidszorg en bent geïnteresseerd in de ziekteverzekering
  • Je bent communicatief met een sterke vraagverheldering en analyse
  • Je hebt zin voor initiatief en draagt een kwalitatieve dienstverlening hoog in het vaandel
  • Commercieel inspelen op diverse situaties zie jij helemaal zitten
  • Je bent stressbestendig en blijft rustig, ook in moeilijke en uitdagende omstandigheden
  • Je bent bereid de eerste zes maanden een opleiding te volgen, dit is belangrijk om onze leden zo goed mogelijk verder te helpen.
  • Deze opleiding vindt plaats in Antwerpen en in onze kantoren

  • Je leert elke dag weer wat bij over onze diensten & voordelen en je deelt je kennis met onze klanten
  • Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Persoonsgebonden competenties

  • Plannen ( ordenen)
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Omgaan met stress
  • Zelfstandig werken
  • Commercieel zijn
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken als hecht team
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier