HR Assistant Payroll
Page Personnel
Flemish Brabant
2 dagen geleden

Job Description

  • Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers omtrent sociale wetgeving
  • Je ondersteunt de verwerking van de tijdsregistratie en de payroll en staat in contact met het sociaal secretariaat.
  • Je bent verantwoordelijk voor de payroll van 120 medewerkers, dit zowel arbeiders en bedienden
  • Je doet de administratieve ondersteuning van personeelsdossiers en aanverwante sociale documenten waaronder dossiers inzake tijdskrediet, educatief verlof, terugbetaling subsidies, berekening vakantiedagen, hospitalisatie- en groepsverzekering, kinderbijslag fonds, opvolging medische onderzoeken, arbeidsongevallen,
  • Je biedt administratieve ondersteuning bij de maandelijkse HR rapporteringen
  • The Successful Applicant

  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring in HR administratie
  • Je spreekt perfect Nederlands en je hebt een goede kennis van het Engels
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma, bij voorkeur in personeelswetenschappen
  • Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving
  • Je weet van aanpakken en je bent sociaal en ondernemend
  • Je bent sterk met cijfers
  • MS Office kent voor jou geen geheimen meer
  • Kennis van het payroll softwarepakket Blox (SD Worx) en Protime (tijdsregistratie) is een troef;
  • Je bent nauwkeurig, administratief en organisatorisch sterk
  • Je bent discreet en steeds professioneel en verantwoordelijk
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier