Callcentermedewerker (outbound - sales)
Go4Jobs Mechelen
MECHELEN
2 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als Callcentermedewerker outbound zijn dit je taken :

  • Je neemt zelf contact op met verschillende klanten;
  • Dit doe je via een lijst dat u doorgegeven wordt;
  • Je stelt uzelf en het product aan de klanten voor;
  • Je gaat adviserend optreden, geeft informatie en maakt de nodige prijs / kwaliteit vergelijkingen;
  • Op het einde van het gesprek ga je de "Sales-deal" afronden;
  • Voor deze gesprekken krijg je geen vaststaand script, maar eerder een leidraad als geheugensteun;
  • Je doet de nodige administratie om deze volledig af te ronden;
  • Je leert, dankzij een sterke opleiding en begeleiding, je product of dienst te verkopen;
  • Profiel

    Motivation is the key to success!

    Goede kennis van pc en foutloos Nederlands spreken en schrijven is een must

  • Je bent eeen vlot en sociaal persoon, die makkelijk contacten legt;
  • Je hebt een winnaarsmentaliteit, om er steeds het beste uit te halen;
  • Je bent een vlotte prater en / of je hoort wel vaker 'op alles een antwoord te hebben ?
  • Bovendien ben je een ecte teamplayer die in een geweldig team wil terectkomen;
  • Ben je beschikbaar om te werken in een flexibel uurrooster (shiften tussen 9u-20u) - 1 keer per week tot 20u
  • Ervaring is absoluut geen must
  • Ervaring horeca / klantendienst / verkoop face-to-face of telefonisch kan een pluspunt zijn;
  • Jobgerelateerde competenties

  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Aanbod

    Je komt terecht in een positieve werkomgeving met ruimte om jezelf te ontwikkelen dankzij een uitgebreide opleidingen en nauwe begeleiding.

    Dit gekoppeld aan een flexibel uurrooster (shiften tussen 9u-20u) én een correct loon (+ maaltijdcheques) met een concreet groeiplan ( opslag).

    Na een positieve interimperiode, biedt deze werkgever absoluut een vast contract aan. Bij deze vaste indienstname, worden er nog extra legale voordelen aan uw loon toegevoegd.

    Daarnaast is het bedrijf vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Dit in een bedrijf dat in jou wil investeren, om u beter te maken!

  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier