Telecom Project Leader & PMO Analyst
HR Rail
, BE
4 dagen geleden

De telecom-infrastructuur en -oplossingen zijn van steeds groter belang en spelen een essentiële rol in de prestaties van de spoorinfrastructuur en de verkeersleiding die onze core business vormen.

De directie ICT van Infrabel ontwikkelt haar eigen telecom-oplossingen dankzij het talent dat ze in huis heeft en de technologieën waarvan we steeds de laatste nieuwe innovaties op de voet volgen.

Wij zijn op zoek naar een medewerker wiens rol rond twee assen zal zijn opgebouwd : Telecom Project Leader & PMO Analyst

Jouw rol als Telecom Project Leader :

  • Je begeleidt projecten in het noorden van het land.
  • Je neemt de verantwoordelijkheid voor alle taken die verband houden met je projecten ten opzichte van de klant (scope-, budget-, planning- en kwaliteitsbeheer).
  • Je beheert het budget en de KPI's van je projecten in coördinatie met de Programmamanager (kostenanalyse, prognoseanalyse & kostenverantwoording).
  • Je bepaalt de mijlpalen van de studie- en uitvoeringsplanning in overleg met de technologische experten en het implementatieteam.
  • Je integreert zowel het kwaliteitsbeheer als het beheer van de change requests.
  • Je consolideert de door de experten voorgestelde cross-technologische oplossingen op basis van duidelijke richtlijnen.
  • Je valideert de voorstudies en studies die werden uitgevoerd op basis van de vragen / noden van de klant(en) (je doet een beroep op de competentiecentra om de studies uit te voeren).
  • In het kader van je projecten stel je de bestekken op en rond ze af, met de steun van experten.
  • Je legt de inhoud vast van de richtlijnen die de experten moeten opstellen.
  • Je coördineert en begeleidt de experten in hun dagelijks werk.
  • Je zorgt het hele jaar door voor de continuïteit van de activiteiten binnen je eenheid. Je zorgt voor een back-up tijdens de verlofperiodes of het ziekteverzuim.
  • Je biedt begeleiding als een gevorderd gebruiker van het ERP SAP (je kan opleidingen geven over de verschillende ERP-modules en die leren gebruiken).
  • Je helpt de Program Manager bij het opzetten en verbeteren van processen.
  • Je stelt innovatieve werkwijzen voor en reikt verbeteringspistes aan.
  • Je biedt ondersteuning en controle bij de uitvoering van de offertes.
  • Je rol als PMO Analyst :

  • Je begeleidt en coacht projectleiders in hun rapporteringstaken.
  • Je ontwikkelt relevante en gepersonaliseerde rapporten.
  • Je kan vlot werken met het ERP en de gegevens ervan.
  • Je stelt efficiënte processen voor.
  • Je optimaliseert bestaande middelen en processen met het oog op productiviteitsverbeteringen.
  • Je consolideert en formatteert de programmagegevens voor de Program Manager.
  • Je ontwikkelt relevante en contextspecifieke KPI's.
  • Je ondersteunt de Program Manager bij het bepalen en opvolgen van de budgetten.
  • Je vervult de rol van operationeel tussenpersoon met de financiële teams, in het bijzonder in het kader van het opmaken van de inventaris en het aanvragen van specifieke analyses en / of rapporteringen.
  • Je analyseert externe aanvragen.
  • Je ondersteunt (monitoring en analyse) de projectleiders en de Program Manager tijdens de maandelijkse afsluiting van de prestaties.
  • Jobnews 671 H HR 2019

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier