Head Administration
WZC Spanjeberg
Zellik
6 dagen geleden

Job description

Als verantwoordelijke administratie in de ouderenzorg ben je administratief en organisatorisch zeer sterk, maar ben je ook sociaal voelend en stel je alles in het werk om het onze bewoners steeds naar hun zin te maken.

Jij bent vaak het eerste aanspreekpunt voor familie en bewoners .

Je job

Onze groep is voor woonzorgcentrum Spanjeberg te Zellik op zoek naar een enthousiaste Head Administration die zich thuis voelt in onze innovatieve en dynamische werkomgeving.

Als Head administration maak je deel uit van het lokale managementteam en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur.

Samen met je collega’s head care en head hospitality ben je de spil van de organisatie en sta je mee in voor het bieden van een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie.

  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de administratie van het woonzorgcentrum
  • Je coördineert het onthaal.
  • Je verzorgt de opname van nieuwe residenten.
  • Je bouwt actief een netwerk op met lokale (niet)medische doorverwijzers om de positieve mond aan mond reclame over jouw voorziening te maximaliseren.
  • Je denkt dagelijks mee na over de structuur en het proces om potentiële residenten te overtuigen om voor jouw voorziening te kiezen.
  • In samenwerking met je collega’s van het Local Management Team schrijf je zo mee aan het succesverhaal van je site.

  • Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en opvolgen van de bewonersfacturatie en de RIZIV facturatie.
  • Je beheerst de verschillende aangereikte tools en systemen en staat garant voor een correcte opvolging en doorstroming van alle data naar de verschillende interne en externe belanghebbenden.
  • Je bent de contactpersoon voor de bewoners en de families.
  • Met ondersteuning van onze overkoepelende diensten volg je de nieuwe ontwikkelingen op vlak van geldende wet- en regelgeving op en houd je je kennis actief.
  • Je profiel

  • Je hebt relevante ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je drukt je schriftelijk en mondeling vlot uit.
  • Je beschikt over commerciële vaardigheden.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office.
  • Je gaat zelfstandig, gestructureerd, nauwkeurig en goed georganiseerd te werk.
  • Je analytische vaardigheden stellen je in staat om vlot informatie te interpreteren, te verwerken en om beslissingen te nemen.
  • Je bent dynamisch en flexibel.
  • Je neemt de nodige initiatieven.
  • Je bent contactvaardig en stelt alles in het werk om je (interne & externe) klant tevreden te stellen.
  • Je bent discreet.
  • Je houdt van teamwerk.
  • Je beschikt bij voorkeur over een bachelorsdiploma.
  • Een opleiding die aanleunt bij de zorg is een plus.
  • Wij bieden jou

    Je kan in je buurt werken, in een stabiele en moderne werkomgeving waar er ruimte is voor doorgroeimogelijkheden!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier