Customer Service / E-Commerce
House of Talents
Antwerpen
6 dagen geleden

Jobomschrijving

Na een gedegen inlooptraject met veel praktische training zal uw takenpakket bestaan uit :

  • Het aanspreekpunt zijn voor klanten, zowel telefonisch als per e-mail;
  • Ondersteuning bieden aan het verkoopteam;
  • Het up-to-date houden van het CRM systeem;
  • Het opvolgen van A-Z van alle orders die klantspecifieke bedrukking vereisen;
  • Het ondersteunen van het marketingteam bij vertaalopdrachten;
  • Meehelpen bij het e-commerce verhaal.
  • Profiel

    Voor deze boeiende en uitdagende functie moet je volgende vakjes kunnen afvinken :

  • Minimum 2 jaar ervaring in een Customer Service functie;
  • Klantentevredenheid draag je zeer hoog in het vaandel;
  • Zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels;
  • Je kan vlot overweg met MS Office, kennis Indesign is een plus;
  • Zelfstandige teamplayer;
  • Je hebt een positieve mindset en een groot gevoel voor humor.
  • Aanbod

    Onze klant heeft een cultuur waar initiatief, zelfstandigheid en hard werken geapprecieerd worden.

    Daarnaast bieden zij een mooi pakket aan voordelen :

  • Competitief bruto maandloon;
  • Maaltijdcheques;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Bonus.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier