Description
Switch jij gemakkelijk van het Nederlands naar le français sans aucun problème?
Interesseert Mobile Banking (en alles hieromtrent) jou?
Geeft klantencontact je een boost ?
hou je van Variatie binnen jouw job?
Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!
Voor onze bekende klant KBC (24+) zijn opzoek naar klantendienst en administratief medewerker voor de dienst CSA!
Dienst :
Het team Customer Support & Administration (CSA) staat in voor een brede waaier aan klantendiensten, waaronder het verwerken van verklaringen fiscale woonplaats, het beantwoorden van vragen van vennoten omtrent bepaalde voordelen, het verwerken van aanvragen voor bankkaarten die via de website gedaan worden,
Wat zijn je taken?
Je streeft naar een vlotte, klantgerichte telefonische ondersteuning voor onze vennoten en klanten met betrekking tot voordelen van het Cera-lidmaatschap.
Je assisteert bij het consulteren van de website en de juiste informatie terugvinden;
Je zorgt samen met je collega’s voor een snelle en correcte afhandeling van binnenkomende e-mails en chatberichten.
Company
24+ is gevestigd te Berchem (Antwerpen) en is een joint venture van KBC en VAB Groep.
Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC : we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.
In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC.
Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen!
Profile
Onze ideale helpdeskmedewerker voldoet aan volgende voorwaarden :
Je bent klantgericht , je houdt van contacten met klanten en bent empatisch.
Je bent communicatief ; je slaagt erin, mondeling zowel als schriftelijk, informatie bevattelijk over te brengen en op een goede manier achten op te vangen.
Je hebt sterke administratieve en schriftelijke vaardigheden.
Je werkt nauwkeurig en vindt juistheid en duidelijkheid belangrijk. Hierbij begrijp je tegelijk ook het belang van een snelle service in telefonie.
Je bent een echte teamplayer, maar kan ook zelfstandig informatie opzoeken en verwerken.
Je kan goed samenwerken en bent flexibel.
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands . Tu parles et écris le français ? Magnifique! Do you also speak English ? Great!
Tweetaligheid NL / FR is een must bij 24+, kennis van het Engels of Duits zijn altijd een meerwaarde.
Een flexibele ingesteldheid is eigen aan de job; we werken met een permanentieregeling.
Je beschikt over een goede PC-kennis; je bent bekend met online shoppen.
Je bent positief ingesteld.
Offer
Wat kan je verwachten eens je als customer service medewerker start bij 24+?
Flexibiliteit ! Je werkt in een shiftensysteem tussen 8u en 19u van maandag tot vrijdag. Daarnaast moet je 1 zaterdag per maand kunnen werken van 9u tot 14u . ?
Je krijgt je rooster zeer ruim op voorhand
Je werkt voltijds (40u per week
Dit is een tijdelijk project maar met mogelijkheden om door te groeien naar andere projecten.
Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, tweetaligheidspremie, vergoeding treinabonnement etc).
24+ is gelegen aan het station van Antwerpen-Berchem. Ideaal voor de dagelijkse pendelaar!
Een betaalde interne opleiding en goede begeleiding.
Een zeer aangename werkplek , zowel qua omgeving als sfeer. (gezellige koffiecorners, terras, veel lunchkeuze,...)
Ben je ambitieus ingesteld? Dan zijn er zeker doorgroeimogelijkheden voor jou!
Opstart : ASAP
Helemaal overtuigd? Waag dan nu je kans en scoor hier je nieuwe job!