Customer Service Representative
Let's Work Gent
ANTWERPEN
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als customer service representative in deze firma ben je verantwoordelijk voor het beheer van de goederendossiers.

Jouw verantwoordelijkheden :

  • Je bent hét logistiek aanspreekpunt voor de klant waarbij je ene complete dienstverlening garandeert.
  • Transportprijzen en transportopdrachten doorgeven aan collega's / klanten op basis van offertes.
  • Douanedocumenten opmaken.
  • Gewichtnota's ondertekenen.
  • Controleren of opdrachten en afspraken worden opgevolgd.
  • Communicatie met agenten, rederijen en transporteurs.
  • Rapporteringen opmaken en doorgeven aan de betrokken personen.
  • Losinstructies en staalopdrachten doorgeven.
  • Opmaken van orders, douanedocumenten, specifieke certificaten en facturen.
  • Stockopvolging.
  • Ben je enthousiast over deze functieomschrijving? Lees dan zeker verder!

    Bedrijfsprofiel :

    Deze logistieke speler is sterk in het aanbieden van efficiënte totaaloplossingen voor het logistiek transport van o.a. voedingsmiddelen .

    Het bedrijf gelooft in de kracht van innovatief denken om het vertrouwen van de klant te verdienen én te behouden. Voor de verdere groei van het bedrijf is de vestiging in Antwerpen op zoek naar een customer service representative.

    Wil je aan de slag als eerste commerciële aanspreekpunt voor deze firma? Lees dan zeker verder en kom te weten wat een functie als customer service medewerker precies inhoudt.

    Profiel

    Specifieke vereisten :

  • Bachelordiploma of je kan een eerste relevante werkervaring voorleggen.
  • Je hebt een goede tot zeer goede kennis van het Nederlands en / of Engels / Frans . Andere talenkennis? Pluspunt!
  • Kennis Microsoft Office + specifieke software : Microsoft Dynamics / Navision.
  • Heb je notie van ISO-certificeringen en voedselveiligheid? Mooi meegenomen!
  • Je kan goed samenwerken met jouw collega's.
  • Verder ben je als customer service representative van nature :

  • organisatorisch
  • klantgericht
  • integer
  • communicatie
  • planmatig
  • probleemoplossende denker
  • Jobgerelateerde competenties

  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangenKlanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Aanbod

    Als customer service representative kom je terecht in een team dat deel uitmaakt van een internationaal bedrijf, maar toch haar familiaal karakter heeft kunnen behouden.

    Daarnaast geniet je van volgende extralegale voordelen :

  • Je wordt correct vergoed op basis van werkervaring en diploma.
  • Je geniet van een echte opleiding on the job.
  • Je ontvangt 7 euro maaltijdcheques per gewerkte dag.
  • Je werkt voor een bedrijf waar verbeteringsvoorstellen worden geapprecieerd!
  • Job optie vast.
  • Interesse? Mail dan snel jouw cv naar gent letswork.be of bel naar 092180980.

    Tot binnenkort?

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier