Contact center medewerker social media
Colruyt Group
Halle, Vlaams-Brabant, BE
15 uur geleden
source : Jobat

InContact, het contactcenter van Colruyt Group, helpt niet alleen de klanten van al onze merken, maar ook de medewerkers, leveranciers en partners.

Jij versterkt ons sociale-mediateam met je expertise, goesting en voeling met de noden van de klant. Liken, sharen, reageren? No problem!

De medewerkers van InContact, het contactcenter van Colruyt Group, helpen enerzijds de klanten van onze merken (Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Dreamland ) verder wanneer ze vragen hebben.

Anderzijds doen ze dat ook voor interne medewerkers, leveranciers en andere zakelijke partners. Bellen, schrijven, mailen, dat contact gebeurt op verschillende manieren.

En dus ook via social media . Daar kom jij in de #story, samen met je social media-collega’s.

Je monitort Facebookpagina’s, tweets en recensies in de app store van onze applicaties. Je focust op reacties van klanten en reageert op een snelle, vriendelijke en correcte manier .

De ene keer gevat, dan weer professioneel onderbouwd. Binnen de kortste keren weet je wat er leeft onder onze klanten en waarom ze contact zoeken.

Daarnaast heb je een eigen takenpakket waarbij je jouw collega’s van het Contact Center Food en Non-Food bijstaat om alle klanten vakkundig verder te helpen.

Je werkt in Halle, het internet is je tweede thuis.

  • Ervaring Je hebt mogelijk al een eerste werkervaring in een contactcenter of feeling met social media
  • Aanpassingsvermogen Je past je aan de klant aan en kiest steeds voor de juiste tone of voice in je berichten.
  • Flexibiliteit Je werkt volgens een wisselend uurrooster : maandag tot vrijdag tussen 7u en 22u en zaterdag en zondag tussen 10u en 20u.
  • Maandag tot vrijdag werk je hoogstens 1 week op 4 na 18u. Je werkt op zaterdag en zondag om de 3 weken. In de piekperiodes kan dit wel iets vaker voorkomen.

    Je bent ook bereid om op feestdagen te werken.

  • Empathie De klant rekent op jou. Je doet er alles aan om elk probleem zo goed mogelijk op te lossen.
  • Talenkennis Je gaat creatief aan de slag met het Nederlands en beheerst het Frans goed genoeg om een bericht te interpreteren en een antwoord te formuleren.
  • Je hebt de drive om je taalvaardigheid verder te verbeteren.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier