Inside sales support
Agilitas Turnhout
TURNHOUT
6 uur geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als administratief manusje van alles sta je in voor een heel scala aan taken.

Dit zorgt ervoor dat je voldoende afwisseling hebt in je job en dat elke dag er anders uitziet.

Secretariaatsfuncties :

  • Jouw dag start met het opvolgen- en behandelen van de inkomende post;
  • Deze verdeel je naar de juiste afdelingen binnen de firma;
  • Hiernaast neem je ook de inkomende telefoons aan;
  • Je staat in voor de algemene correspondentie voor de salesafdeling waaronder het versturen van offertes;
  • Door jouw goede kennis van het Frans kan je ook documenten vertalen naar het Nederlands en omgekeerd.
  • De ondersteuning van de sales afdeling doe je als volgt :

  • Je vraagt allerhande gegevens op bij klanten in diverse talen aangaande nieuwe- en bestaande benzinepompen;
  • Je maakt offertes op en zet bestellingen door;
  • Jij bent het aanspreekpunt voor de sales engineers;
  • Ook ben je de back up voor de inside sales support van jouw collega's.
  • Overtuigd? Kijk dan snel verder naar wat we van jou verlangen en wat onze partner jou hiervoor wil aanbieden!

    Bedrijfsprofiel :

    TSG (ver)bouwt tankstations van nul tot het volledige eindproduct. Zij hebben ook een service na verkoop wat een onderscheiding is t.o.v. hun concullega's.

    Naast tankstations doen zij ook de opbouw van carwashes en het aanleggen van elektriciteit / loodgieterij en het hele HVAC pakket in casco panden.

    Profiel

    De ideale kandidaat voor deze functie kan als volgt worden omschreven :

  • Je kan zelfstandig werken maar je bent ook collegiaal en bereid om in een groep ook jouw steentje bij te dragen;
  • Een voltijdse baan is waarnaar je op zoek bent;
  • Bij voorkeur woon je in de regio Turnhout;
  • Jouw kennis van Microsoft Office is zeer goed;
  • Je hebt technische affiniteit of je wil graag bijleren over deze boeiende sector;
  • De Engelse en de Franse taal hebben weinig tot geen geheimen voor jou;
  • Door jouw eerdere ervaring in een commerciële setting kan je na een inwerkperiode snel ingezet worden;
  • Je kan meteen starten of bent binnen korte tijd beschikbaar.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Telefonische oproepen ontvangen
  • Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
  • Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

    Aanbod

    Als bovenstaand verhaal je nog niet over de streep kan trekken, zal wat onze partner er tegenover stelt dit zeker wel doen!

  • Een mooi salaris;
  • Maaltijdcheques + ecocheques;
  • DKV Hospitalisatieverzekering;
  • Groepsverzekering;
  • 11 betaalde feestdagen i.p.v. 10 (26 / 12 inclusief);
  • Anciënniteitsdagen;
  • Overuren kunnen gerecupereerd worden;
  • Verlofperiode vrij te kiezen (geen vaste sluiting zoals bouwverlof);
  • Planning die rekening houdt met bijvoorbeeld oudercontacten indien mogelijk (menselijk aspect dragen zij hoog in het vaandel);
  • Training on the job;
  • Teambuildingactiviteiten om de 2 maanden;
  • Aangename en warme firma met een platte structuur en vrijwel geen verloop.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier