Serviceraadgever m/v
Actief Interim
Sint Truiden, Limburg, BE
2 dagen geleden
source : Monster

Functieomschrijving Als serviceraadgever ben je de communicatiedraaischrijf tussen de klant en de werkplaats. Naast een vlot en vriendelijk contact met onze klanten aan de balie, per telefoon en per mail, verwerk je ook alle bijhorende administratie taken ordelijke en efficiƫnt.

Je zorg mee voor het inplannen van afspraken, het opmaken van de werkorders en de facturaties. Je werkt probleemoplossend bij eventuele klachten en houdt de klant op de hoogte van de status van het werk. Functie-eisen

  • Minimum opleiding A2.
  • Je houdt van administratie en werkt nauwkeurig.
  • Je navigeert vlot door MS office applicaties en bent vlot in het aanleren van nieuwe systemen.
  • Je bent communicatief zeer sterk in het Nederlands en vlot in het Frans.
  • Zowel in team als zelfstandig werken en multitasken is voor jou geen probleem.
  • Je bent bereid om in beurtrol avonddienst (tot 20u) en zaterdagdienst (tot 16u) te werken, om de 4 weken. Arbeidsvoorwaarden Een voltijdse, vaste job, een marktconform salaris, een job met veel variatie binnen een stevige bedrijvengroep in de automobielsector.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier