Logistic Officer
ALD Automotive
belgium
1 dag geleden

Jouw functie

Als Logistics Operator sta jij in voor de afdeling Logistics op onze werklocatie in Asse . Je rapporteert aan de Supervisor Logistics en verzorgt samen met je 3 collega's de administratieve verwerking van de wagens die einde leasing zijn, en in ons verkoopkanaal terechtzullen komen.

Je voornaamste taken en verantwoordelijkheden zijn :

  • Je zorgt ervoor dat alle administratieve stappen van onze voertuigen op het einde van het contract (facturatie, afschrijving, inspectie ) correct worden afgehandeld.
  • Je verwelkomt onze klanten & partners aan onze receptie.
  • Je zorgt voor de kwalitatieve opvolging van onze voertuigen bij externe partners.
  • Je weet de kwaliteit van de processen te verbeteren en voorstellen ter verbetering van onze systemen aan te brengen.
  • Jouw werkplek

    Met meer dan 1.800.000 voertuigen onder beheer is de ALD Automotive groep Europa's toonaangevende leverancier van lease- en wagenparkbeheeroplossingen voor bedrijven en particulieren.

    De Groep is aanwezig in 43 landen over de hele wereld en maakt deel uit van de Société Générale Groep.

    Sinds onze start in 1965 vervoegden 270 medewerkers ons team. Onze ambitie? Een uitzonderlijke service bieden aan vlootbeheerders en bestuurders.

    Een uitdaging van formaat, die we inlossen met een wagenpark van ruim 60.000 voertuigen.

    ALD Automotive is dé referentie in België voor operationele leasing, autoverhuur en Fleet Management. Met een innovatieve blik op multimobiliteit, maatschappelijke kwesties en lease-ervaringenbieden wij onze klanten ook flexibele oplossingen aan : bedrijfsfietsen, oplaadmogelijkheden, poolfietsen, mobiliteitsapplicaties, consultancy, Telkens rekening houdend met de individuele behoeften van de klant.

    ALD Automotive maakt deel uit van de Société Générale-groep en stimuleert zijn medewerkers binnen een boeiend werkkader .

    Je komt terecht in een gezond bedrijf dat economisch en commercieel solide is. We zijn actief in een sector die volop in verandering is.

    Bij ons ga je dus aan de slag in een werkomgeving waarin ruimte is voor initiatief en groei.

    Jouw profiel

  • Je hebt een hoger onderwijs en minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je houdt van administratie en een stevig werktempo. Organisatie en structuur zijn belangrijk voor je.
  • Je bent in staat om bestaande procedures te volgen en nieuwe procedures uit te schrijven.
  • Je bent proactief en kunt in je dagelijkse werk omgaan met strikte deadlines.
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen en je aanpak aan te passen aan de te behalen resultaten.
  • Je bent klantgericht, communicatief en in staat om met klanten, leveranciers en partners te onderhandelen.
  • Je werkt even goed zelfstandig als in een team
  • Je bent perfect tweetalig NL / FR en beheerst vlot het Engels.
  • Wat bieden wij je aan?

  • Felbegeerde positie bij een internationale speler met meer dan 6 500 werknemers in 43 landen.
  • Een plek in een inspirerende en uitdagende werkomgeving .
  • Aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met een waaier aan extralegale voordelen zoals een pensioenspaarplan, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
  • Optimale werk-privébalans dankzij 12 ADV-dagen, glijdende uren.
  • Privéleasing voor een aantrekkelijke prijs na zes maanden.
  • Uitgebreide coaching en ontwikkelingskansen.
  • Is dit de functie die bij je past? Klik dan op de knop solliciteer nu’ en bezorg ons je CV met een uitleg over je skills, talenkennis en natuurlijk je motivatie.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier