Office Assistant
WaW Jobs
Antwerpen, BE
1 dag geleden

Functieomschrijving

Onze opdrachtgever is een toonaangevende KMO, actief in productie, verkoop en distributie van hoogwaardig breigoed. Zij zijn dringend op zoek naar een zeer veelzijdige Office Assistant die de dagelijkse operationele logistieke activiteiten (bestellingen, verzendingen, ) ondersteunt, in goede banen leidt en volledig administratief afhandelt.

Het takenpakket is bijzonder gevarieerd en boeiend :

  • Je bent het aanspreekpunt voor alle klanten , zowel in België als internationaal
  • Je coördineert samen met een collega de ganse orderverwerking van A tot Z , van productie tot verzending. Je volgt de leveringen nauwgezet op en brengt de klant proactief op de hoogte
  • Je behandelt diverse vragen van klanten (bestellingen, retouren, leveringen, klachten, )
  • Je beheert de algemene administratie en bereidt de facturatie voor
  • Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer
  • Je ondersteunt je collega’s in de uitvoering van hun dagdagelijkse taken : zowel de operationele logistieke afdeling als de customer support van de webshop
  • Functie-eisen

    Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken ?

  • Je behaalde idealiter een bachelorsdiploma in een relevante richting (Office Management, Management Assistant, Logistiek, ) maar een relevante eerdere werkervaring wordt zeker ook in overweging genomen
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en behoudt steeds het overzicht over de ganse operationele flow
  • Enige ervaring binnen een logistieke context is een voordeel, doch geen must
  • Je bent communicatief en je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels , zowel geschreven als gesproken. Een bijkomende taal is een mooie troef, maar niet noodzakelijk
  • Je denkt zeer klantgericht, streeft een optimale dienstverlening na waarbij je altijd proactief op zoek gaat naar de beste oplossing
  • Je bent zeer hands-on en werkt je taken op een efficiënte manier af
  • Je kan vlot overweg met de courante MS Office toepassingen ( in het bijzonder Excel op Mac) en kan je snel inwerken in het bedrijfsinterne CRM systeem
  • Je bent een zelfstarter : nadat je de taken uitgelegd hebt gekregen kan je er autonoom mee aan de slag
  • Je bent gericht op actie en op samenwerking . Je communiceert makkelijk en werkt vlot samen in team
  • Arbeidsvoorwaarden

    Je komt terecht in een kleine maar bijzonder fijne Vlaamse KMO, met internationale activiteiten in de modewereld. Elke medewerker is een belangrijke schakel in de groei van het bedrijf ! Je krijgt dan ook veel vertrouwen en autonomie een veelzijdigheid aan taken uit te voeren.

    Je mag rekenen op een motiverende verloning in functie van je kennis en ervaring, aangevuld met extralegale voordelen. Na inwerkperiode is de mogelijkheid tot enig thuiswerk bespreekbaar.

    Interesse gewekt om deel uit te maken van deze trendsetter in breigoed die kwaliteit en duurzaamheid nastreeft ? Wij horen het graag !

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier