Service Center Officer
SNCB / NMBS
Sint-Gillis
16 uur geleden
source : JoBBsquare

Le Service Center constitue le point de contact pour tous nos clients internes. Vous êtes responsable de répondre aux e-mails et aux appels téléphoniques pour les questions liées au processus d’achat.

Cela peut être très général voire spécifique à un dossier particulier. Pour ce faire, un ou plusieurs administrateurs du Service Center peuvent vous assister.

Les principales responsabilités

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier