Marketing- en communicatie officer
Accent
Zolder, BE
4 dagen geleden

Onze klant is meer dan 35 jaar actief in de Benelux voor het ontwerpen, bouwen en onderhouden van stuur- en verdeelborden.

Kwaliteit en innovatie staan bij hun duidelijk voorop.

Functiebeschrijving

Als marketing-en communicatie officer zal je nauw samenwerken met de Sales Director voor de 4 vestigingen (Heusden-Zolder, Kortrijk, Genk en Zwijndrecht) met als uitvalbasis Heusden-Zolder.

Het veelzijdige takenpakket als marketing- en communicatie officer ziet er als het volgende uit :

  • Beheren en optimaliseren van de websites
  • Beheren van digitale marketingcampagnes ism ons MarCom bureau
  • Social media beheren en optimaliseren
  • Schrijven van newsblogs
  • Instaan voor een uniforme interne communicatie
  • Noden van de business communiceren naar de directie
  • Plannen en uitvoeren van e-mail marketing
  • Organiseren van events en presentaties
  • Ondersteuning bieden aan de sales afdeling (ontwikkeling van commerciĆ«le brochures, stationary, POS materiaal en marktonderzoek)
  • Functie-eisen

    Voor deze veelzijdige functie van marketing-en communicatie officer zijn wij op zoek naar volgend profiel :

  • Reeds een eerste werkervaring of diploma binnen marketing en / of communicatie
  • Een affiniteit voor het technische aspect
  • Zelfstandig kunnen werken en flexibel zijn (verplaatsingen naar de verschillende vestigingen)
  • Een creatieve ziel die goed is in organiseren en coƶrdineren
  • Een zeer goede kennis van het MS Office pakket, Adobe, Wordpress, Google Analytics, Ad Words, Facebook Business, Linkedin, SEO, SEA,...
  • Gaat jouw hartje sneller kloppen bij het lezen van deze vacature?Aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 / 35.03.30 of via tessenderlo accentjobs.be.

    Arbeidsvoorwaarden

    Als Marketing- en communicatie officer mag je het volgende verwachten :

  • Een voltijdse betrekking van 40 uren / week
  • Flexibele uren waar je kan opstarten tussen 7 uur en 9u30 maar waar je minimaal 7 uur per dag werkt
  • Thuiswerk mogelijk na een opleidingstraject van 3 maanden
  • Verlof vrij te kiezen in samenspraak met jouw collega's waar je recht hebt op 20 wettelijke verlofdagen en 12 ADV-dagen
  • Een mooi loonpakket aangevuld met extra legale voordelen zoals : maaltijdcheques, ecocheques, bedrijfswagen, tankkaart, hospitalisatie-en groepsverzekering
  • Events organiseren voor de 4 vestigingen
  • Fun budget om iets leuks te doen met het team
  • Verschillende activiteiten na het werk zoals een BBQ, personeelsfeestjes,...
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier