Customer Service Medewerker B2B
Recruitment Partner
Brussel, BE
1 dag geleden
source : Belgie Vacature

Taken en verantwoordelijkheden

  • Als Customer Service Medewerker B2B ben jij verantwoordelijk voor de dienstverlening aan een of meerdere van onze voornaamste klanten.
  • Daarbij draag jij er zorg voor dat aan al hun vereisten tegemoetgekomen wordt en dat alle bestellingen correct verwerkt worden.

  • Je leidt de ontwikkeling en implementatie van continue verbeteringsopportuniteiten en processen gelinkt aan dienstverleningsobjectieven in goede banen.
  • Als Customer Service Medewerker B2B volg jij op dagdagelijkse basis de vereisten van onze specifieke topklanten op en sta je in voor de opvolging en verwerking van hun bestellingen.
  • Je analyseert wat een goede dienstverlening drijft en neemt het voortouw bij verbeteringsinitiatieven die erop gericht zijn een hoogkwalitatieve dienstverlening aan te bieden.
  • Een uitstekende samenwerking met de voornaamste belanghebbenden en zij die het niveau van dienstverlening beïnvloeden is uitermate belangrijk om de tevredenheid van onze klanten te optimaliseren.
  • We hebben het dan over commerciële teams, Supply Planning, alsook de leveranciers van bevrachting- en stockagediensten.

  • Als Customer Service Medewerker B2B rapporteer je de wekelijkse KPI's m.b.t.
  • het niveau van dienstverlening en de klantenindicatoren intern en extern.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van stocktekorten, waarbij je dringend benodigde producten toewijst aan BENL-klanten.
  • Je werkt de KPI scorekaarten bij voor onze belangrijkste klanten.
  • Je onderzoekt en valideert kredietvorderingen en zoekt naar oplossingen om het aantal bestellingfouten tot een minimum te beperken.
  • Als Customer Service Medewerker B2B onderhoud jij contacten met interne en externe account managers om de wensen van de klanten beter te kunnen begrijpen en kansen te identificeren.
  • Profiel kandidaat

  • Als Customer Service Medewerker B2B beschik je minstens over een Bachelorsdiploma en kan terugblikken op relevante ervaring bij een Klantendienst , bij voorkeur binnen de FMCG .
  • Ervaring met relevante Customer Service softwarepakketten is een pluspunt.
  • Je bent een commercieel ingestelde teamspeler die van aanpakken weet en resultaatgericht tewerk gaat.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands , zowel mondeling als schriftelijk.
  • Geboden wordt

  • Onze klant biedt een aantrekkelijk verloningspakket en een aangename werksfeer.
  • In deze interessante functie maak jij deel uit van een team waarin samenwerking en probleemoplossing centraal staan.
  • Keywords :

    Customer Service Medewerker B2B, Customer Service, B2B, KPI, Dienstverlening, Customer Support, Customer Care, Klantendienst, FMCG, Commercieel, Sales

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier