Service Desk medewerker (m/v)
Konvert Office Gent
Gent, BE
1 dag geleden

Profiel

Als Service Desk medewerker werk je in een team samen en bestaat de functie in hoofdzaak uit Incident en Service Management.

Dit doe je door telefoons te beantwoorden of door te reageren op e-mails van gebruikers via het ticketingsysteem met allerlei vragen, aanvragen en meldingen van storingen en / of problemen met ICT infrastructuur.

Je probeert zoveel mogelijk zelf op te lossen of oplossingen te zoeken in de documentatie en historiek van tickets. Indien nodig worden specifieke vragen aan specialisten doorgegeven.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDENaanspreekpunt voor ICT gerelateerde aanvragen, incidenten en problemenbeheer van end-users ICT-infrastructuur (o.

a. desktops, laptops, iPhones, printers, scanners, software) en dit op een gestructureerde efficiente manierend-user hardware en software configureren en installeren volgens de aanwezige proceduresinstallatie procedures uitvoeren voor configuraties en indien deze procedures niet meer up-to-date zijn, deze aanpassenvoor de hand liggende How-to vragen beantwoorden van gebruikershet hoofdkantoor is in de haven van Antwerpen maar je moet ook op locatie gaan naar de andere terminals in Kallo, Gent en Terneuzenalle nieuwe aanvragen en incidenten doorlopen en opvolgen, plus ook al de communicatie verzorgen / opvolgen van die requestsAlle techniekers aansturen en opvolgenLeveringen aannemen en assets DB aanpassenmeedraaien in een 24 / 7 standby service

Aanbod

Technische problemen en vereisten van de klant analyseren. Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten.

Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen. De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen.

Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...) Een mooie functie in een financieel gezonde firma.

Loon volgens ervaring, aangevuld met extra legale voordelen.Heb je interesse in deze functie? Stuur jouw cv en korte motivatie naar gent.office konvert.be!

Vereiste kwalificaties

Je bent communicatief en je hebt een klantgerichte ingesteldheidJe bent analytisch, doorgrondt problemen in een korte periodeEen flexibele teamplayer, die hulpvaardig en stressbestendig is en een positieve persoonlijkheidEen sterke interesse in ICTJe beschikt over een goede algemene kennis van Windows 10, Microsoft Office 2016, Dell hardware en basisnetwerkingKennis van Xenapp en Lotus Notes Mail is een pluspuntGoede kennis van Nederlands en Engels is een vereisteRijbewijs B en eigen wagen

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier